Gå til innhold

Er dette et hint om interesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr som mi bestevenninne har til svoger. Altså mannen til min bestevenninne's bror. Han var hatt dame i 15år, men alltid virket litt små interessert i meg. Om jeg legger ut noe på history på facebook, dobbeltliker han det med hjerte osv. Dette gjør han sent på kveldene. Vi har møtt hverandre på fester. Ikke gjort noe, men jeg har fått kommentarer på om vi liker hverandre. 

Gjør han det for å gi meg en hemmelig/diskret interesse? Jeg bare lurer. Jeg holder meg langt unna. Lov å spørre😉

Anonymkode: 0fd2b...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er opptatt, hold deg unna 🤷‍♀️

Anonymkode: 2ef28...9ef

• Liker 4
Skrevet

Du får spørre han

Anonymkode: 37bd8...d04

• Liker 1
Skrevet

Hold deg unna, i hvert fall min mening. Skjønner ikke du kan finne attraktivt at en mann i et forhold over mange år oppfører seg sånn…

Anonymkode: 12853...5fe

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hold deg unna, i hvert fall min mening. Skjønner ikke du kan finne attraktivt at en mann i et forhold over mange år oppfører seg sånn…

Enig! 

Anonymkode: 2ef28...9ef

• Liker 2
Skrevet

Mannen til din bestevenninnes bror? Har han både mann og kvinnelig kjæreste?

Anonymkode: 09428...9a8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mannen til din bestevenninnes bror? Har han både mann og kvinnelig kjæreste?

Anonymkode: 09428...9a8

🤣 Uffda. Mente mi bestevenninnes mann sin bror. 

Ja, jeg vet jeg skal golde meg unna. Det blir helt uaktuelt å ødelegge mellom de. Men viser han en pitteliten interesse ved å gjøre dette? Først like historien, for så gå inn igjen å dobbelhjerte like? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men viser han en pitteliten interesse ved å gjøre dette? Først like historien, for så gå inn igjen å dobbelhjerte like? 

Hehe det er vel å dra det langt? Mulig han liker deg, mulig ikke. Og mulig han liker deg uten at det betyr han ønsker å by

Anonymkode: bfcb4...72a

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hehe det er vel å dra det langt? Mulig han liker deg, mulig ikke. Og mulig han liker deg uten at det betyr han ønsker å by

...ønsker å bytte ut dama med deg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

...ønsker å bytte ut dama med deg 

Nei, det er sant. Han vil nok beholde henne. Men samtidig prøver han å gi meg en liten oppmerksomhet med det han gjør? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det er sant. Han vil nok beholde henne. Men samtidig prøver han å gi meg en liten oppmerksomhet med det han gjør? 

Han vil nok pule deg. 

Anonymkode: ff9e3...65b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Han vil nok pule deg. 

Anonymkode: ff9e3...65b

Bare med å vise like på historien? Og hjerte? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🤣 Uffda. Mente mi bestevenninnes mann sin bror. 

Ja, jeg vet jeg skal golde meg unna. Det blir helt uaktuelt å ødelegge mellom de. Men viser han en pitteliten interesse ved å gjøre dette? Først like historien, for så gå inn igjen å dobbelhjerte like? 

Kan jo bare være at han liker alt han ser... At han liker alle sine venners bilder og innlegg. 

Men om det er kun dine så beviser han iallefall at han er et svin, så du vet jo hva du får om du vil ha han da. 

Anonymkode: 0b676...7a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan jo bare være at han liker alt han ser... At han liker alle sine venners bilder og innlegg. 

Men om det er kun dine så beviser han iallefall at han er et svin, så du vet jo hva du får om du vil ha han da. 

Anonymkode: 0b676...7a6

Han har ikke gjort det tidligere. Etter en fest vi var på begynte han å litt interesse. Jeg mener at når han først liker historien min, å venter 2 t, så gå inn for å like det med hjerte, så ville han gi meg et lite diskré hint. Enig? 

Han er absolutt ikke pågående når av treffes og det er tydelig han elsker kona si i sosiale medier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei men han er helt sikkert ikke intr. Sikkert bare en liten oppmerksomhet der og da😉

Skrevet

Han tok et hjerte til på historien min igjen. Jeg blir som en liten fjortenåring. 😝😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...