AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Får du ikke dårlig samvittighet? Anonymkode: f6287...7b0
Ella Peralta Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Ja, men nei. Jeg får ikke dårlig samvittighet. De fleste kvinner har det (Selvfølgelig ikke her på kvinneguiden da, her er alle så politisk korrekt at de midt i samleiet må gå gjennom samtykkeerklæringen en gang til før de gir en konstruktiv evaluering for veien videre i samleiet). 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 K34, ja det har jeg. Ikke dårlig samvittighet. Anonymkode: 3c6f3...b66
Gjest NoDiablo Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 (endret) Ja, faktisk. Om dama ikke forventer å kjenne spruten fordi man hopper av i svingen, så er det mulig for menn også. Ikke skjedd ofte da. Ikke dårlig samvittighet. Endret 12. august 2021 av NoDiablo
AliceNextDoor Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 Ja, det har jeg. Nei, jeg får ikke dårlig samvittighet fordi det ikke skadet han, jeg hadde det godt nok - men lot han få føle at han faktisk fikk det til. Man får kalle det hva man vil, men jeg vet at jeg ikke oppnår orgasme så veldig lett, ingen i verden går under om at han tror/vet han har klart det et par ganger mer enn hva fakta er. Helt seriøst, hvem tar skade av noe slikt? Tvert imot opplevde jeg at det oppmuntret til mer som til gjengjeld faktisk VAR nærmere the real deal for min del. Og ikke fortell meg at ikke flere kvinner gjør det samme. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Nei, hva er poenget? Anonymkode: 96c6f...5cb
AnonymBruker 42 Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Ja. Nei - det var med de aller beste åsickter och åtgærder, og IKKE noe å ha dårlig samvete føØØR! 2
Hulderen Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Nei, det har jeg aldri gjort. Hvorfor skulle jeg det? Jeg får orgasme i minst ni av ti tilfeller. Den ene ganger jeg ikke får det, så stresser det hverken meg eller min mann. Det er bare sånn det er, og det er helt greit. Sex er kos og glede, det er ingen konkuranse som skal gi prestasjonsangst.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 Nei, selvfølgelig ikke. Anonymkode: 1a311...799
Gjest Tranma Skrevet 12. august 2021 #10 Skrevet 12. august 2021 Ella Peralta skrev (47 minutter siden): Ja, men nei. Jeg får ikke dårlig samvittighet. De fleste kvinner har det (Selvfølgelig ikke her på kvinneguiden da, her er alle så politisk korrekt at de midt i samleiet må gå gjennom samtykkeerklæringen en gang til før de gir en konstruktiv evaluering for veien videre i samleiet). Jeg er ikke så korrekt 😬 Hatt sex noen ganger som det overhode ikke har klaffa og da jeg har skjønt at partner ønsker å se meg komme har jeg "kommet" og han har vært storfornøyd stakkar. Ikke så dårlig Samvittighet. Di to som har sett det kosa seg og det er det viktigste
Fioljenta Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 Ja, jeg har gjort det. Hans selvsikkerhet er mye mer sexy enn om han tror han er dårlig i senga - så, ja, jeg ville oppmuntre og tror faktisk det var litt lurt. Men, det er mange år siden nå. 🤗
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Jeg er mann, og har faket noen få ganger. Grunnen har vært at jeg har vært utro og kommet hjem etter et døgn eller en helg med vill sex med elskerinnen og dermed ikke klart å komme når jeg har hatt sex med kona. Vanligvis kommer jeg ganske raskt første gangen(men klarer sjelden å komme flere ganger), så jeg har måttet fake for ikke å bli mistenkt for noe. Anonymkode: e9341...204
Jdz Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 En eller to ganger kanskje, men det er vanskeligere å fake for menn. Som regel sier jeg bare at jeg kommer ikke til å komme i dag. Ser ingen grunn til å ikke være ærlig om det, det er jo ikke hennes feil.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #14 Skrevet 13. august 2021 Har faket orgasme noen ganger i livet, som oftest med ONS hvor lysten på det andre kjønn var stor, men selve sexen var dårlig/kjedelig. Har også faket med samboer en håndfull ganger. Mann Anonymkode: 3a029...535
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #15 Skrevet 13. august 2021 Har aldri faket, ser ikke poenget med det. Anonymkode: ad2fe...fae
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #16 Skrevet 13. august 2021 Faket en gang jeg var driiiita full og med en som var helt elendig i senga. Faket for å kunne si «nå er vi ferdig!» Anonymkode: c9c25...3f5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #17 Skrevet 13. august 2021 Ja, jeg har faket for både menn og kvinner. Anonymkode: 2c40c...ebd
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #18 Skrevet 13. august 2021 ja har gjort det når jeg ser mannen holder på å gå lei. Det har da kun vært ONS og de greiene der som bare er tull uansett. Anonymkode: c5a39...677
Majer Skrevet 13. august 2021 #19 Skrevet 13. august 2021 (endret) Jeg faket da jeg var umoden. Penis blir mer og mer nummen for hver gang jeg kommer så noen ganger lot jeg som om jeg kom en ekstra gang så vi kunne avslutte sexen. Har selvfølgelig dårlig samvittighet. Har en kompis som traff en tidligere ff av dama hans ute på byen. Ff sa indirekte at dama hans kom lett, men han hadde ikke opplevd det selv. Det gjorde han usikker på henne og seg selv. Hun fortalte han at hun hadde faket med den tidligere ffen og kompisen min trodde på henne, men tvilen forsvant ikke og han slo opp. Endret 13. august 2021 av Majer
Bamseklemmer Skrevet 13. august 2021 #20 Skrevet 13. august 2021 Faking er lov når det trengs... og som regel faker man etter lang tid med sex, eller av manglende kommunikasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå