Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir jammen helt matt. Ved månedens EL hadde vi besøk av en kompis fra nordnorge. Og i stedet for å bli en natt, ble han en ekstra :frustrert: Hyggelig med besøk altså, men det er ikke mulig å ha sex i en liten, lytt leilighet (i hvert fall ikke med min mann som allerede er stressa over hele prøve-greiene... :sjenert: )

Så har jeg sittet og regnet ut neste EL. DA KOMMER SVIGERS PÅ BESØK! :overrasket::kjempesinna::sinna: og de blir her i 4-5 dager, så da er det nesten ikke sånn at vi kan slenge oss med aktiviteter før heller (de reiser hjem på EL-dagen, så kanskje vi får prøve å klaffe da (men da er vi sikkert utslitte etter intens helg :sjenert: )

Så regnet jeg ut november-EL. DA ER FYREN PÅ TUR MED JOBBEN! :grine: Fra onsdag til søndag, og jeg har EL lørdag. HERREGUD! Har ikke en gang giddet å regne ut desember-EL, jeg blir gal. Må vi virkelig planlegge så nøye dette her (og la meg ikke begynne med hvordan augustprøvingen gikk med trening til Birken. Sykkel og sex hører rett og slett ikke sammen). I juli var vi jo på hytta sammen hele familien.

Hvordan er det med dere andre, er dere begge alltid hjemme når det gjelder og passer det alltid å ha sex? Tror jeg i realiteten har hatt halvparten av PP som jeg har skrevet opp. Må jeg virkelig krysse av på kalenderen med STORE RØDE BOKSTAVER: HJEMMEDAGER! IMAX HAR EL! :ler:

Ja, ja, ja. Litt frustrert må det få lov til å være. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes ikke helt bra ut...

Prøver ikke jeg, og det e rnok like godt, for jeg kan umulig regne ut EL for hverken september, oktober eller november, eller desember for den del, jeg har jo ikke el jeg... håper å få det før eller siden da... Men at det skal være så vanskelig å få til sånne "hjemmedager"... ja det skal visst ikke vær lett å åfå barn, men det er da måte på....

Skrevet

Musestille sex på soverommet etter at alle har lagt seg må da gå an?

Skrevet

Ja, det tenkte jeg og.

Gjest Claire i.i.
Skrevet

Imax, skjønner deg så INNMARI godt!!!!! :kose:

Clairemannen var ute på reise før forrige EL, men var hjemme i et par timer på EL dagen...

For oktober EL er han bortreist

November EL har vi besøk av foreldrene hans, i 4 dager før og 2 dager etter EL

Desember EL tør jeg ikke tenke på enda.....

Stakkars oss!!!! :frustrert::sinna:

Klart, det går jo an å prøve den musestille-sex varianten som Melk foreslår, men det blir liksom ikke det samme. :roll:

Være med å dele en flaske vin mens vi venter??

Skrevet

Klart, det går jo an å prøve den musestille-sex varianten som Melk foreslår, men det blir liksom ikke det samme.  :roll:

Klart det ikke er det samme, men høylydt hard core sex kan man jo ha alle de andre dagene i måneden...

Eller har dere kun sex de dagene det er mulighet for å ha el?

Skrevet

Klart, det går jo an å prøve den musestille-sex varianten som Melk foreslår, men det blir liksom ikke det samme.  :roll:

Nei, men det blir barn av det også! ;)

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Slapp av Imax! Sædcellene kan leve lenge de, du kan ha sex en dag, og bli gravid når EL skjer noen dager etterpå! Stå på (!) i tiden før alle besøkene dere, og fyll opp lagrene! :Hehe:

Skrevet

He he, kjenner meg igjen her. Vi var på ferie med foreldrene våre og delte campinghytte midt i en e.l. Vår løsning ble at vi koste diskret, forsikret oss om at foreldrene våre var sovnet, og så gjorde han "jobben" selv og rett før han kom gikk han inni meg.

Ikke verdens beste sex, men en av de mest spennende, vi var jo helt paranoide hele tiden. Og vi ble skikkelig fnisete i flere dager, vi fikk stadige latterkuler resten av ferien bare med tanken på det. :ler:

Enden på visa var TR, men vi fikk iallefall noen festlige dager og netter.

Skrevet

:Nikke:

Kan love at det har vært mye forviklinger her i huset for å få det til å klaffe på rett tidspunkt. Vårt "våpen" mot stress har vært masse humor og jeg tror faktisk mannen min liker at jeg ha han på de spesielle dagene hver mnd... :sjarmor:

Mange menn føler jo at de tar mest initiativ til vanlig og jeg tror mannen min digger at kroppen hans er ekstra ettertraktet til tider! :ler:

F.eks var jeg hos legen en gang og da hun på ultralyd kunne se at eggløsningen var nært forestående, fikk jeg klar "ordre" om å gå hjem og ha sex. Problemet var bare at jeg hadde en avtale med en venninne samme kveld. Enden på visa var at mannen løp hjem fra jobb, vi gjorde det vi måtte og jeg kunne holde avtalen min senere på kvelden! :sjarmor:

Men bevares, skal ikke late som om det bare har vært rosenrødt heller - mye frustrasjon til tider, spesielt for min del. Min kjære erter meg fortsatt med at jeg gråt meg til sex en gang han egentlig var for trøtt... (Men han syntes det var litt smigrende også da)... :rodme:

Anyway, målet helliger middelet noen ganger og alt stresset var verdt det - siden jeg nå er 15 uker på vei! :babysmokk:

(Lille knøttet i magen ble laget midt oppi hektiske bryllupsforberedelser - sannsynligvis med min forlover sovende i stuen...)

Skrevet

Passer ikke alltid her heller nei.

Mannen min jobber natta, og er i arbeidsukene sine veldig sliten, også har vi en jente på 4 år, så vi har heller ikke så mye mulighet for og ha sex da. Og EL kommer jo ofte da. Så det har blitt noen pp, vi ikke har fått prøvd.

Skrevet

NB: Husk at det er før selve eggløsningen man må ha sex for at det skal bli barn av det!! :Nikke:

(Ifølge nyeste forskning)

Hvis man tar eggløsningstester, skal man starte med en gang den er positiv (eller før). Egget løsner ca et døgn senere.

Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som sliter! Jeg sliter jo med en annen greie, og det er at mannen blir ekstra stressa når det gjelder å ha sex når det er EL, og da hjelper det ikke spesielt mye å ha huset fullt av folk (men vi har musestille sex når det er besøk, klart det går).

Og til melk - klart vi har sex andre ganger også! Men det teller jo liksom ikke når det gjelder prøving da (men teller mye på andre måter assa!).

Ja, ja. Som en av dere sa, EL kommer jo en gang i måneden, så det går vel greit!

PS!

Nå tror jeg at jeg dropper temping og EL-tester, og bare lar ting fly avgårde for å slippe å bli så stressa av alt EL-maset (har jo regelmessig syklus, så vet jo sånn ca når det gjelder...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...