Gå til innhold

Fortell meg noe eller alt fint med partneren/familien din!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en positiv tråd.

Jeg føler meg for tiden veldig forelsket og vil gjerne dele de gode tingene jeg føler på ❤️ (vil også gjerne høre fra dere under om det så er om partner, familie eller kjæledyr!) 

Jeg har vært sammen med min nåværende type i en stund nå og føler meg så utrolig heldig. Aldri før har jeg følt meg så trygg og ubeskymret over framtiden. Jeg har gått fra usikker til noen med drømmer som faktisk føles innenfor rekkevidde. Selvfølgelig klarer jeg meg fint alene men denne mannen har virkelig fått meg til å føle meg ekstra bra. Jeg vokste opp som guttejente men har alltid hatt lyst til å føle meg mer feminin og det gjør jeg nå, E N D E L I G!!! Jeg føler meg ikke som "mannen i forholdet" men samtidig er han så kjær og god når alt kommer til stykket. Vi klaffer på de viktige tingene men er samtidig veldig forskjellige, noe jeg har troen på kan få oss begge til å utforske nye ting vi kanskje ikke hadde gjort ellers. 

Gleder meg masse til å oppleve mer. Selvfølgelig vil det bli nedturer men slik er livet. Jeg er ikke beskymret og det sier mye, da jeg generelt er typen som beskymrer meg konstant. Vi har veldig god kommunikasjon. 

Anonymkode: 8334b...3ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...