Gå til innhold

Har jeg rett på å få reisen min dekket?

Humle Brumle

Anbefalte innlegg

Jeg må kjøre buss til å dra til dps det blir akkurat to soner så det blir ganske durt til slutt. Kan jeg få dekket dette via pasientreiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Delvis i det minste. Du får tilbakebetalt etter satser de har, å det trekkes en egenandel, om du har frikort trekker de ikke den egenandelen. 

Anonymkode: f9433...6dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit det visste jeg ikke 😲. Har sendt søknad nå men må liksom legge inn hver og en dato jeg har vært der. Litt tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humle Brumle skrev (3 minutter siden):

Shit det visste jeg ikke 😲. Har sendt søknad nå men må liksom legge inn hver og en dato jeg har vært der. Litt tungvint.

Du kan samle opp datoer å ta alt i en smell feks en gang i mnd om du vil, man må ikke sende en reiseregning for hver reise :) 

Anonymkode: f9433...6dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Humle Brumle said:

Det er et sted man får spørsmål om man har hatt flere like reiser. Hvis man trykker ja da så blir de neste reisene nesten helt ferdig utfylte. Jeg pleier å spare opp et par-tre måneder og sende inn kanskje 10 reiser i slengen. Må bare ha et godt system på kvitteringene. Vel verdt timen den jobben tar når man får tilbake kanskje 5000 kr.

Anonymkode: 8fb3e...efd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...