Gå til innhold

Bo i Son, Drøbak eller Fagerstrand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler / ulemper med begge steder? 

Litt om meg: Kvinne, 30 år, skal kjøpe leilighet for første gang. Budsjett på 3 mill. Trener på treningssenter, liker å bade i sjøen. Liker ikke store badestrender, liker mer små med lite folk. Liker å snorkle. Liker å ta en tur ut og at det er litt liv ute, gjerne en pub. Er et sommermennekse, men Drøbak er vell ganske koselig på vinteren ifht julebelysning? Har 2 katter, så vil ikke bo for nære trafikkert vei. Har bil. Har en fleksibel jobb, så spiller ingen rolle hvor jeg bor sånn sett. Fint med et shopping senter som er toppen en halvtime å kjøre til. 

Tar gjerne imot forslag på andre nærliggende steder 😊 Ønsker ikke bo i Nordre Follo, Oslo eller Sarpsborg/Fredrikstad og nedover der. Ukjent på stedene på andre siden av Oslo fjorden, åpen for forslag for hva som finnes på andre siden av tunellen under vann ved Drøbak 

Anonymkode: 819d9...e2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 819d9...e2e

Skrevet

Det er veldig fint i Son og i Drøbak. Får vel båt til Oslo så kan du shoppe.

Anonymkode: 6e4a3...fc1

Skrevet

Jeg foretrekker å bo nærme jobb, men betyr ikke det noe så ville jeg valgt Drøbak. En herlig by, flotte butikker i sentrum. Gode spisesteder og nydelig ved sjøen. Har ikke bodd der, da, så vet ikke hvordan det er å bli kjent med folk og sånn...

Anonymkode: 79abc...ccd

Skrevet

Fagerstrrand er helt avsondret alt. Son er veldig lite. Ville gått for Drøbak. 

Anonymkode: f9238...267

• Liker 1
Skrevet

Drøbak, bor her selv. Flere trenigssentre, gode turmuligheter, flott lite sentum med spisesteder og flere butikker, shopping senter før du kommer ned til byen. Bra med matbutikker, flere kiwi, Rema , xtra og Meny, Flere leger og tannleger, Det går busser flere ganger i timen inn til Oslo, både express som er inne ved Bjørvika og Oslo bussterminal på ca 40min, det er kort vei til Ås om en jobber der og samme med Ski, Vestby og Vinterbro. Vet ikke hvor langt du kommer med 3 mill til å kjøpe for

Anonymkode: 185e9...843

• Liker 1
Skrevet

Med 3 mill tror jeg du har best sjans for å kjøpe noe på Fagerstrand. Det er uansett 15 min å kjøre til Drøbak bare. 30 min til Ski storsenter og Vinterbro for å handle. Det er jo landlig og ikke by. Jeg er oppvokst der, og trivdes veldig godt. Bor i Oslo nå, og flytter gjerne tilbake, men det er litt langt til jobb for mannen. Stranda på Fagerstrand er herlig, og det er mange mindre strender like ved. 

Hvis jeg skulle bodd i Drøbak ville jeg bodd nede i sentrum, men der får du nok ikke noe for 3 mill. 

Anonymkode: ce515...abb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...