AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Jeg har ikke runket eller hatt utløsning siden juli, 31 juli var sist gang jeg runket. Jeg har et mål om å ikke ha utløsning i hele august om det er mulig? Altså at det ikke skjer av seg selv (naturlig) hvordan blir da evnt sæden? Blir sæden veldig tykk som grøt og vil mengden sæd bli større enn ved jevnlige utløsninger? et spørsmål til kvinnene, liker dere at mannen ikke har hatt utløsning på lenge så han har spart seg til dere eller foretrekker dere at han har hatt utløsning for litt siden? blir orgasmen deiligere når jeg ikke har hatt utløsning på lenge enn når jeg har det jevnlig? Anonymkode: 90e6a...90a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Nå anbefales det jo 20+ utløsninger for å forebygge prostatakreft, men det er jo opp til deg selv. Anonymkode: 225b5...f7d 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå anbefales det jo 20+ utløsninger for å forebygge prostatakreft, men det er jo opp til deg selv. Anonymkode: 225b5...f7d I måneden. Anonymkode: 225b5...f7d 1
sicario Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): . Jeg har et mål om å ikke ha utløsning i hele august om det er mulig? blir orgasmen deiligere når jeg ikke har hatt utløsning på lenge enn når jeg har det jevnlig? Anonymkode: 90e6a...90a Hvorfor skulle ikke det være mulig? Jeg har gått veldig mye lenger en 1 mnd uten orgasme eller utløsning. Flere ganger. Nei. Selve orgasmen blir ikke bedre.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvordan blir da evnt sæden? Blir sæden veldig tykk som grøt og vil mengden sæd bli større enn ved jevnlige utløsninger? Kroppen justerer produksjonen, og ev overskytende går ut i urinen. 1uke og 1mnd, vil du ikke merke forskjell på. Den største forskjellen, er at følsomheten bør bli merkbart bedre. Anonymkode: 522e4...b62
TinaChristina Skrevet 13. august 2021 #6 Skrevet 13. august 2021 Det går fint. Men jeg ville ikke vært den som kasta bort 5 sekunder av livet på å ha sex med deg når du er ferdig å holde deg. 3
Gjest ABM Skrevet 13. august 2021 #7 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har ikke runket eller hatt utløsning siden juli, 31 juli var sist gang jeg runket. Jeg har et mål om å ikke ha utløsning i hele august om det er mulig? Altså at det ikke skjer av seg selv (naturlig) hvordan blir da evnt sæden? Blir sæden veldig tykk som grøt og vil mengden sæd bli større enn ved jevnlige utløsninger? et spørsmål til kvinnene, liker dere at mannen ikke har hatt utløsning på lenge så han har spart seg til dere eller foretrekker dere at han har hatt utløsning for litt siden? blir orgasmen deiligere når jeg ikke har hatt utløsning på lenge enn når jeg har det jevnlig? Anonymkode: 90e6a...90a 🙈😂😂😂😂...For et hårete mål🤭😂..og poenget er??
bjone Skrevet 13. august 2021 #9 Skrevet 13. august 2021 TinaChristina skrev (5 timer siden): Det går fint. Men jeg ville ikke vært den som kasta bort 5 sekunder av livet på å ha sex med deg når du er ferdig å holde deg. Snakker av erfaring?
Gjest Paramount Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 Litt avhold er bare bra, det gjør deg klartenkt, energisk og fokusert. Kanskje litt ensidig fokus da 😏. I tillegg tar det bare 5 sek å bli klar igjen.
GrønnNellik68 Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-12 den 22.25): Jeg har ikke runket eller hatt utløsning siden juli, 31 juli var sist gang jeg runket. Jeg har et mål om å ikke ha utløsning i hele august om det er mulig? Altså at det ikke skjer av seg selv (naturlig) hvordan blir da evnt sæden? Blir sæden veldig tykk som grøt og vil mengden sæd bli større enn ved jevnlige utløsninger? et spørsmål til kvinnene, liker dere at mannen ikke har hatt utløsning på lenge så han har spart seg til dere eller foretrekker dere at han har hatt utløsning for litt siden? blir orgasmen deiligere når jeg ikke har hatt utløsning på lenge enn når jeg har det jevnlig? Anonymkode: 90e6a...90a Tøft syns det er kult at noen prøver dette og. At alt skal bare være behov behov behov, man kan styre seg hvis man vil har jo du bevist. Hvordan går det??
Lava Anne Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Jeg vet ikke, men det minnet meg på at jeg skal gå og onanere nå. 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 TinaChristina skrev (5 timer siden): Det går fint. Men jeg ville ikke vært den som kasta bort 5 sekunder av livet på å ha sex med deg når du er ferdig å holde deg. Motsatt. Man holder lenge etter et lengre sølibat. Anonymkode: 479f1...5d1
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2021 #14 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Motsatt. Man holder lenge etter et lengre sølibat. Anonymkode: 479f1...5d1 Man kan også holde ut lengre med å ikke være i sølibat... Langt ifra noen helsegevinst å være avholdende...
Jentegutt Skrevet 14. august 2021 #15 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Motsatt. Man holder lenge etter et lengre sølibat. Anonymkode: 479f1...5d1 nei
Jentegutt Skrevet 14. august 2021 #16 Skrevet 14. august 2021 Det er ikke bra for deg, en mann bør ha hyppige utløsninger, helst hver dag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå