AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Snart skolestart og jeg har begynt å tenke litt på hva jeg kan putte i matpakken til 14 åringen her. Ønsker å gjøre matpakken fristende og sunn. Har feks tenkt på fullkorns wrap med kylling, omelettmuffins o.l. Men vil gjerne ha flere tips. Kom med det. 😊 Anonymkode: b775b...646
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snart skolestart og jeg har begynt å tenke litt på hva jeg kan putte i matpakken til 14 åringen her. Ønsker å gjøre matpakken fristende og sunn. Har feks tenkt på fullkorns wrap med kylling, omelettmuffins o.l. Men vil gjerne ha flere tips. Kom med det. 😊 Anonymkode: b775b...646 Smører ikke 14 åringen matpakken selv? Her har de smurt matpakken sin siden de var 10 Anonymkode: 34cd4...635 3
Snabeltann Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Høres snadder ut! Hilsen ungdomsskolelærer Helt ok å skjemme barna litt bort første skoledag, stas både for deg og ungen 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Smører ikke 14 åringen matpakken selv? Her har de smurt matpakken sin siden de var 10 Anonymkode: 34cd4...635 Hvem har sagt at det er jeg som skal lage den? Men jeg handler inn ingredienser og kommer med forslagene for hvordan matpakken kan gjøres bedre. Hvorfor må det alltid komme slike svar som dette på KG! Anonymkode: b775b...646 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Smører ikke 14 åringen matpakken selv? Her har de smurt matpakken sin siden de var 10 Anonymkode: 34cd4...635 En kjempekonstruktiv kommentar! Du får en flott 6er for den altså 👍🏻 Noen velger å gjøre ting på andre måter enn deg selv, og det ene er ikke nødvendigvis dårligere enn det andre - jeg har også måttet smøre matpakke selv siden jeg var 10, men ei venninne fikk smurt matpakke med seg til hun var ferdig på ungdomsskolen, det har gått fint med oss begge altså 🤦♀️ Anonymkode: a0213...d6e 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): En kjempekonstruktiv kommentar! Du får en flott 6er for den altså 👍🏻 Noen velger å gjøre ting på andre måter enn deg selv, og det ene er ikke nødvendigvis dårligere enn det andre - jeg har også måttet smøre matpakke selv siden jeg var 10, men ei venninne fikk smurt matpakke med seg til hun var ferdig på ungdomsskolen, det har gått fint med oss begge altså 🤦♀️ Anonymkode: a0213...d6e En 14 åring burde faktisk smøre matpakka si selv. Anonymkode: 34cd4...635 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvem har sagt at det er jeg som skal lage den? Men jeg handler inn ingredienser og kommer med forslagene for hvordan matpakken kan gjøres bedre. Hvorfor må det alltid komme slike svar som dette på KG! Anonymkode: b775b...646 Du sa det med hele innlegget ditt Anonymkode: 34cd4...635 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Fikk aldri lov å smøre matpakken min selv.... Skulle gjerne gjort det fra første klasse av og ville hatt skikkelig grovt brød med frø og sunt proteinrikt pålegg og litt grønt! Eller grove vafler med pålegg eller grove wraps eller matmuffins.. Anonymkode: 9b747...b1a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #9 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du sa det med hele innlegget ditt Anonymkode: 34cd4...635 Hva er problemet ditt egentlig? Nå er det jeg som mor som handler inn, ungdommen trenger gjerne også inspirasjon til å lage en bedre matpakke. Om jeg av og til lager noe mer spennende som han kan ha med, så lager han det gjerne selv andre ganger. Dette betyr ikke at jeg alltid smører matpakke til han. Hvis jeg lager noen gode sunne muffins e.l så hjelper han gjerne til. Anonymkode: b775b...646 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 (endret) Grove vaffelplater brettet dobbelt med salat, ost og skinke? En frukt? En deilig kyllingsalat med egg, litt pasta og gode grønnsaker? Tacoingredienser? Endret 13. august 2021 av Hvemsomhelst
Arkana Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 Wraps, pitabrød med fyll, salat, middagsrester (her er mattermos genialt), omelett, fiskekaker i burgerbrød, grove pizzasnurrer. Og på siden, men siden temaet kom opp: Pappa laget forresten matpakke til meg helt til jeg flyttet hjemmefra etter videregående. Tror ikke noen jeg kjenner har hatt den minste tvil om hverken min selvstendighet eller evne til å lage mat. Han gjorde det fordi han syntes det var hyggelig, ikke fordi jeg var lat eller ikke kunne. Jeg lager matpakke til alle mine barn fremdeles og kommer til å gjøre det så lenge de, og jeg, setter pris på det. 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Arkana skrev (9 minutter siden): Wraps, pitabrød med fyll, salat, middagsrester (her er mattermos genialt), omelett, fiskekaker i burgerbrød, grove pizzasnurrer. Og på siden, men siden temaet kom opp: Pappa laget forresten matpakke til meg helt til jeg flyttet hjemmefra etter videregående. Tror ikke noen jeg kjenner har hatt den minste tvil om hverken min selvstendighet eller evne til å lage mat. Han gjorde det fordi han syntes det var hyggelig, ikke fordi jeg var lat eller ikke kunne. Jeg lager matpakke til alle mine barn fremdeles og kommer til å gjøre det så lenge de, og jeg, setter pris på det. Takk for gode tips! 👍😊 Er ikke noe galt i å smøre matpakke til sine barn. 🥰 Her handler det mye om å gjøre matpakken litt mer spennende. Ikke nødvendigvis hver dag, men i blant er det kjekt å ha noe å se fram til å kose seg med i matpausen. Er ikke alle barn som er så kreativ der. Det blir gjerne laget til i full fart og litt enkelt. Alle er forskjellige, derfor synes det er så dumt med slike kommentarer som kom lenger opp. Min mor laget matpakke til meg også fram til videregående. 💓 Anonymkode: b775b...646
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 Følg matboksen_ på instagram, lager supre matpakker som er kreative og morsomme og ser gode ut :-) Anonymkode: 689d1...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #14 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er problemet ditt egentlig? Nå er det jeg som mor som handler inn, ungdommen trenger gjerne også inspirasjon til å lage en bedre matpakke. Om jeg av og til lager noe mer spennende som han kan ha med, så lager han det gjerne selv andre ganger. Dette betyr ikke at jeg alltid smører matpakke til han. Hvis jeg lager noen gode sunne muffins e.l så hjelper han gjerne til. Anonymkode: b775b...646 Ingen problemer her,men jeg stiller bare spørsmålstegn ved at en 14 åring ikke smører matpakka si selv. Anonymkode: 34cd4...635
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #15 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ingen problemer her,men jeg stiller bare spørsmålstegn ved at en 14 åring ikke smører matpakka si selv. Anonymkode: 34cd4...635 På hvilken måte tenker du det var: 1) Relevant i forhold til trådstarters spørsmål? 2) Ønskelig for trådstarter å få spørsmål om? 3) Noe som angår deg? Anonymkode: 2ca59...6dd 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå