Gå til innhold

Har du tatt vaksinen?

Er du vaksinert?  

250 stemmer

1. 1. Har du tatt vaksinen?

• Ja
      174
    • Nei
      76

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

.

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja. Jeg er frisk og rask (i hvert fall fysisk), og i en alder som ikke tilsier at jeg skulle få noe særlig alvorlig sykdomsforløp, men jeg har tatt vaksinen i håp om at det vil gjøre meg mindre smittsom for de rundt meg som er mer sårbare, om jeg skulle bli smittet selv. For meg var det ingenting å lure på.

Endret av Jaybird
  • Liker 7
Skrevet

Fått to doser med pfizer. Ingenting merket etter 1ste dose, 2re dose ga meg litt hodepine i en dag eller to, ellers ikke noe problem.

Skrevet

To doser Pfizer. Litt øm i armen etter første og andre dose. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, tatt 1. dosen med Pfizer. Ble kun litt øm i armen, varte ca et døgn. 

Gjest Linny111
Skrevet

Ja, to doser Pfizer. Jeg har hatt korona og er ung og frisk, men vil bidra til at vi kan leve mer normalt og beskytte de rundt meg. Fikk ingen bivirkninger.

Skrevet

Hva skjer om man velger å kun ta 1.dose?

• Liker 2
Skrevet

Fordelingen så langt bekrefter vel det mange har trodd; at andelen skeptikere på KG er langt høyere enn Norge I snitt.

• Liker 18
Skrevet

Tatt første vaksiner av pfitzer og fikk litt vondt i armen noen dager. Må vente til september på 2 vaksinen.

Skrevet
Anonymburker skrev (5 timer siden):

Hva skjer om man velger å kun ta 1.dose?

Du er mindre beskyttet mot covid. Stor sannsynlighet for å bli smittet før eller senere. Og du kan få problemer med reising til utlandet.

• Liker 5
Skrevet
TurkisVase skrev (10 minutter siden):

Du er mindre beskyttet mot covid. Stor sannsynlighet for å bli smittet før eller senere. Og du kan få problemer med reising til utlandet.

Jeg reiser aldri utenlands, så den er grei. Problemet er at jeg tror mer og mer på at vaksinene ikke er bra for oss.

• Liker 11
Skrevet (endret)
kermit123 skrev (21 minutter siden):

Fordelingen så langt bekrefter vel det mange har trodd; at andelen skeptikere på KG er langt høyere enn Norge I snitt.

Fordi folk som ikke henger på nettet tror blindt på alt myndighetene gjør og sier, og er deres nikkedukker? Og at resten er de som søker info på nettet, og innser at her er det mange ting som ikke henger sammen.

Jeg har for øvrig klikket på ja, og har tatt vaksinene, SELV om jeg er skeptisk.

Endret av Anonymburker
  • Liker 9
Skrevet

Det har jeg. Andre dose nå til uken. 

• Liker 2
Skrevet
kermit123 skrev (16 timer siden):

Skjønner ikke at noen er overrasket over dette. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ja. Syns folk burde ta vaksine som anbefalt i en pandemi.

Endret av NorthernLight
  • Liker 4
Skrevet

Jada, hadde ikke sånn kjempelyst. Har helseangst og var rimelig sikker på at jeg kom til å dø eller bli alvorlig skadet av den, men det er jeg sikker på at jeg vil om jeg får covid også, så da var valget lett. Vil heller dø eller bli ødelagt av vaksinen. 

Skrevet
Saph skrev (2 minutter siden):

Jada, hadde ikke sånn kjempelyst. Har helseangst og var rimelig sikker på at jeg kom til å dø eller bli alvorlig skadet av den, men det er jeg sikker på at jeg vil om jeg får covid også, så da var valget lett. Vil heller dø eller bli ødelagt av vaksinen. 

Så bra du tok den da. Skjønner at det var tøft.

• Liker 1
  • Opprett ny...