AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Hei damer. For å gjør en lang historie kort. Jeg og samboer har vært sammen i litt over fire år og vi er familie som består av mine, dine og våres. Grunnen til jeg spør etter råd her inne er at opp igjennom disse årene, har det vært ulike episoder som har gjort meg usikker på hvor seriøs han er. For det første- mens jeg var gravid med jenta våres, chattet han med andre damer, hvor han blant annet spurte etter nakenbilder… Neste punkt på lista er at han sa han va skilt da vi møttes, men det var han ikke, han var separert. Vi ble gravide ganske fort og han forsikret meg om at han ville gå all in. Etter at jenta vår ble født fant jeg ut at han fortsatt var «gift». Når jeg tok opp dette fikk jeg som svar at han ikke ønsket å såre eksen med å skille seg fra henne. Neste punkt på lista er nå nylig, hvor han var på byen ute sammen med noen kolleger- hvor han midt på natten sender bilder av seg selv omkranset med super pene damer. Dagen derpå spør jeg om jeg kan få se bildene som han tok med de, men da har han slettet alt av historikk den kvelden. Jeg kjenner jeg blir oppriktig lei meg og usikker. Dette er bare tre tilfeldige «punkt» som jeg har nevnt her.. listen stopper ikke her. spørsmålet mitt er: Bryr han seg om meg? Overreagerer jeg? Jeg føler på en tristhet og jeg føler at jeg ikke er av verdi for han. Hva tenker dere? Anonymkode: 2665b...24a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Jeg tenker at du fortjener bedre enn han der. Anonymkode: ca047...71a 8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Burde du egentlig spørre? Han juger jo om flere ting,fatter ikke hvorfor han gikk inn i et nytt forhold. Anonymkode: 25908...d75 2
Trolltunge Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 (endret) Jeg tenker at du gikk all in. Han ikke. Burde kanskje svare på trådspørsmålet også. Din verdi er mer enn det han verdsetter den til. Endret 12. august 2021 av Trolltunge 9
ClausSaus Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei damer. For å gjør en lang historie kort. Jeg og samboer har vært sammen i litt over fire år og vi er familie som består av mine, dine og våres. Grunnen til jeg spør etter råd her inne er at opp igjennom disse årene, har det vært ulike episoder som har gjort meg usikker på hvor seriøs han er. For det første- mens jeg var gravid med jenta våres, chattet han med andre damer, hvor han blant annet spurte etter nakenbilder… Neste punkt på lista er at han sa han va skilt da vi møttes, men det var han ikke, han var separert. Vi ble gravide ganske fort og han forsikret meg om at han ville gå all in. Etter at jenta vår ble født fant jeg ut at han fortsatt var «gift». Når jeg tok opp dette fikk jeg som svar at han ikke ønsket å såre eksen med å skille seg fra henne. Neste punkt på lista er nå nylig, hvor han var på byen ute sammen med noen kolleger- hvor han midt på natten sender bilder av seg selv omkranset med super pene damer. Dagen derpå spør jeg om jeg kan få se bildene som han tok med de, men da har han slettet alt av historikk den kvelden. Jeg kjenner jeg blir oppriktig lei meg og usikker. Dette er bare tre tilfeldige «punkt» som jeg har nevnt her.. listen stopper ikke her. spørsmålet mitt er: Bryr han seg om meg? Overreagerer jeg? Jeg føler på en tristhet og jeg føler at jeg ikke er av verdi for han. Hva tenker dere? Anonymkode: 2665b...24a Han der må du bare komme deg bort fra. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå