AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Jeg vet jeg høres negativ og desperat ut, men jeg gir nesten opp kjærligheten allerede.. Jeg er 33år og kom ut av et 10års samboersliv for ca 6mnd siden. Jeg tok deg utrolig tungt, jeg så ikke den komme . I ettertid har jeg flørtet rundt (kanskje i en slags frustrasjon?), kysset og i grunnen kost meg,der og da. Har særlig fått sansen for menn som selvfølgelig viser seg å være gift/opptatt. De har jeg ikke flørtet med, men funnet en fin tone, sett bra ut og med en rolig fin personlighet. Jeg klarer nesten ikke single tilværelsen. Det har blitt mer og mer uutholdelig. Jeg gråter på kveldene, spes på disse fæle premenstruelle dagene om jeg får lov å si det. "Misunner" folk som har klart å holde ut med sin kjære. Jubeleumer osv. Så godt for de, så deilig. Nettopp møtte jeg en far til en gutt som begynner i klassen til min sønn. Vi pratet og jeg kjente fort at jeg likte han. Det viste deg at han også har kone. Er jeg for kravstor? Jeg vil ha en mann som elsker meg, venter på at jeg skal komme hjem fra jobb, gjerne lage middag etc. I tillegg en jeg er tiltrukket av. Jeg gar et utseende som trener enkelte, men det er langt fra dermed sagt at jeg finner noen. Litt mer omvendt, fordi jeg føler jeg blir utsatt for et ligg og det er det. Noen lovende tips for fremtiden? Er livredd å havne alene. Ikke finne den riktige. Hvor finner man kjærligheten? 😭💞💞 Mange klemmer meg. Anonymkode: b3710...0d6 2
Doktor Dyregod Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Tid er nok det du trenger. Du finner en til slutt🤞🤞 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Du har jo opplevd kjærlighet. Ok så gikk det ikke livet ut, men 6 desperasjon 6 mnd etter bruddet er da vel tidlig. Jeg har hatt behov for ett år før jeg overhodet var klar for ny kjærlighet da jeg gikk ut av to lange forhold. Det vil si, bare 2 og 5 år, men likevel. I 10 år har du jo vært opptatt. Nå har det gått kun 6 mnd. Gi det tid! Anonymkode: 6a303...c80 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Det er tøft med samlivsbrudd. Det er lov å føle seg nedfor og sørge over det som ikke er mer. Men vil råde deg til å prøve å trives i singeltilværelsen. Start det livet du vil leve! Kanskje skal du få deg nye hobbyer? Nye venner? Drømmemannen dukker gjerne opp når man ikke leter etter ham. Og det er alltid bedre å være i et forhold fordi man vil være sammen med denne personen, ikke fordi man ikke ønsker å være alene Anonymkode: af2c6...ace 8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er tøft med samlivsbrudd. Det er lov å føle seg nedfor og sørge over det som ikke er mer. Men vil råde deg til å prøve å trives i singeltilværelsen. Start det livet du vil leve! Kanskje skal du få deg nye hobbyer? Nye venner? Drømmemannen dukker gjerne opp når man ikke leter etter ham. Og det er alltid bedre å være i et forhold fordi man vil være sammen med denne personen, ikke fordi man ikke ønsker å være alene Anonymkode: af2c6...ace Dette! Er du fornøyd med den du er? Begynn å skrive ned tankene dine hver kveld. Det gjorde at jeg klarte å ta ting som jeg måtte prosessere før jeg klarte å virkelig komme over eksen, og bli klar for å være i et forhold. Seks måneder er kort tid etter et såpass langt samliv. Du kan nok fint regne med at sorgen vil sitte i en stund, og det er helt ok. Prøv å akseptere sorgen for det den er samtidig som du fokuserer på å bli den beste versjonen av deg selv! Da vil drømmemannen plutselig dukke opp en dag Anonymkode: 978fc...5b3 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dette! Er du fornøyd med den du er? Begynn å skrive ned tankene dine hver kveld. Det gjorde at jeg klarte å ta ting som jeg måtte prosessere før jeg klarte å virkelig komme over eksen, og bli klar for å være i et forhold. Seks måneder er kort tid etter et såpass langt samliv. Du kan nok fint regne med at sorgen vil sitte i en stund, og det er helt ok. Prøv å akseptere sorgen for det den er samtidig som du fokuserer på å bli den beste versjonen av deg selv! Da vil drømmemannen plutselig dukke opp en dag Anonymkode: 978fc...5b3 Jeg går nok altfor fort frem og forventer all verdens. Han var min store kjærlighet, vi gjorde alt. Jeg vil nok ta det ekstra tungt om han finner ei ny. Kanskje blir det oss igjen, kanskje ikke? Så er det en fyr som mi bestevenninne har til svoger. Altså mannen til min bestevenninne's bror. Han var hatt dame i 15år, men alltid virket litt små interessert i meg. Om jeg legger ut noe på history på facebook, dobbeltliker han det med hjerte osv. Dette gjør han sent på kveldene. Gjør han det for å gi meg en hemmelig/diskret interesse? Jeg bare lurer. Jeg holder meg langt unna. Ts Anonymkode: b3710...0d6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Du virker veldig sårbar og ergo ikke klar for et nytt forhold. Du tiltrekkes åpenbart av menn som «har klart det», å være i et tilsynelatende lykkelig forhold. Du ser kanskje din egen drøm i mannen, men jeg tror ikke du oppriktig er interessert i dem. Eller du kan være så såret etter et åpenbart tøft brudd at du tiltrekkes menn som du ikke kan miste fordi du ikke kan få dem. Jeg vil råde deg til å bruke tid på deg selv! Hvem er du? Hva liker du? Finn en hobby! Gå turer, tren, spis digg mat, ta en lang deilig dusj med skrubb og musikk, få en (eller fem) orgasmer alene! Livet alene kan være ganske vidunderlig, men det starter med å akseptere seg selv og ha det godt med seg selv. ❤️ Anonymkode: 9f42d...3de 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du virker veldig sårbar og ergo ikke klar for et nytt forhold. Du tiltrekkes åpenbart av menn som «har klart det», å være i et tilsynelatende lykkelig forhold. Du ser kanskje din egen drøm i mannen, men jeg tror ikke du oppriktig er interessert i dem. Eller du kan være så såret etter et åpenbart tøft brudd at du tiltrekkes menn som du ikke kan miste fordi du ikke kan få dem. Jeg vil råde deg til å bruke tid på deg selv! Hvem er du? Hva liker du? Finn en hobby! Gå turer, tren, spis digg mat, ta en lang deilig dusj med skrubb og musikk, få en (eller fem) orgasmer alene! Livet alene kan være ganske vidunderlig, men det starter med å akseptere seg selv og ha det godt med seg selv. ❤️ Anonymkode: 9f42d...3de Jeg savner jo helt klart høst kveldene, vinterkveldene, turene vi hadde. Ja det er veldig sårt nå igjen. Klarer ikke helt å se at jeg skal finne en mann igjen samtidig. Vil jeg noen gang akseptere at han vil finne ei ny? Ham dro bare plutselig fra meg. Vi fikk bo sammen to mnd, men det var det. Han ville ikke mere. Anonymkode: b3710...0d6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg savner jo helt klart høst kveldene, vinterkveldene, turene vi hadde. Ja det er veldig sårt nå igjen. Klarer ikke helt å se at jeg skal finne en mann igjen samtidig. Vil jeg noen gang akseptere at han vil finne ei ny? Ham dro bare plutselig fra meg. Vi fikk bo sammen to mnd, men det var det. Han ville ikke mere. Anonymkode: b3710...0d6 Altså bo to mnd etter at han sa det var over. Vi hadde 10 fine år. 😌 Anonymkode: b3710...0d6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg går nok altfor fort frem og forventer all verdens. Han var min store kjærlighet, vi gjorde alt. Jeg vil nok ta det ekstra tungt om han finner ei ny. Kanskje blir det oss igjen, kanskje ikke? Så er det en fyr som mi bestevenninne har til svoger. Altså mannen til min bestevenninne's bror. Han var hatt dame i 15år, men alltid virket litt små interessert i meg. Om jeg legger ut noe på history på facebook, dobbeltliker han det med hjerte osv. Dette gjør han sent på kveldene. Gjør han det for å gi meg en hemmelig/diskret interesse? Jeg bare lurer. Jeg holder meg langt unna. Ts Anonymkode: b3710...0d6 Er enig med de over her at du kanskje er litt utålmodig nå🙂 du var i et forhold i 10 år, og du har opplevd kjærlighet og hatt mye fint, kanskje du med tiden klarer å se tilbake på det og setter pris på det som noe fint? Jeg tenker sånn om kjærligheten at den er jo ikke forgjeves selv om den tar slutt❤️ Som flere skriver så vil du nok trenge tid for deg selv og til å lande i den du er på egenhånd. Det tror jeg er utrolig viktig, jeg tror det kan være direkte skadelig emosjonelt å hoppe for raskt inn i et nytt forhold. Det blir gjerne desperat og du har ikke rukket å bearbeide sorgen. Det er jo et stort tap å miste en livspartner, det har jeg nylig også selv gjort - et 2 1/2 år langt seriøst forhold tok slutt for en måned siden. Og jeg innser at jeg må sørge en stund og gi det tid før hjertet mitt kan åpne seg for noen andre. Det håper jeg du også klarer å gjøre. Har du vært singel tidligere og lært deg å trives med det? Hvis ikke er dette din mulighet! Slett tinder, ikke søk etter noen nye for å fylle tomrommet etter din eks. Gjør gode ting for deg selv, og følg noen av de gode rådene som allerede har blitt litt her. Det er min anbefaling. Lykke til❤️🥰 Anonymkode: 271e0...034 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er enig med de over her at du kanskje er litt utålmodig nå🙂 du var i et forhold i 10 år, og du har opplevd kjærlighet og hatt mye fint, kanskje du med tiden klarer å se tilbake på det og setter pris på det som noe fint? Jeg tenker sånn om kjærligheten at den er jo ikke forgjeves selv om den tar slutt❤️ Som flere skriver så vil du nok trenge tid for deg selv og til å lande i den du er på egenhånd. Det tror jeg er utrolig viktig, jeg tror det kan være direkte skadelig emosjonelt å hoppe for raskt inn i et nytt forhold. Det blir gjerne desperat og du har ikke rukket å bearbeide sorgen. Det er jo et stort tap å miste en livspartner, det har jeg nylig også selv gjort - et 2 1/2 år langt seriøst forhold tok slutt for en måned siden. Og jeg innser at jeg må sørge en stund og gi det tid før hjertet mitt kan åpne seg for noen andre. Det håper jeg du også klarer å gjøre. Har du vært singel tidligere og lært deg å trives med det? Hvis ikke er dette din mulighet! Slett tinder, ikke søk etter noen nye for å fylle tomrommet etter din eks. Gjør gode ting for deg selv, og følg noen av de gode rådene som allerede har blitt litt her. Det er min anbefaling. Lykke til❤️🥰 Anonymkode: 271e0...034 Vi får håpe at det ikke stemmer i virkeligheten at alle kvinner over 30 og 35 år er udaterte da. Satser på at dette bare er en sannhet her inne på KG. Selv er jeg i denne aldersgruppen og har reflektert mye over dette. Er det et fett for menn om man er 35 eller 52 år liksom.. Anonymkode: 7ed09...732
Carrot Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Jeg tror det beste du kan gjøre for deg selv nå og for å ikke havne i et reboundforhold som også ryker er å lære deg selv å kjenne, ikke som en av to, ikke som single men som deg. Hva liker du fylle tiden din med, hva gir deg glede, hva trives du med av aktiviteter, av mat, hva ser du på tv, hvilke hobbyer har du - ikke ha så mye fokus på å finne noen men på å finne en god hverdag som gjør at disse tankene og tristheten ikke tar over om kvelden. Først når du er der, ro inni deg - først da er du vel egentlig klar for å starte noe, og igjen, å jakte på det perfekte er fånyttes, det rette dukker opp når man minst venter det tror jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi får håpe at det ikke stemmer i virkeligheten at alle kvinner over 30 og 35 år er udaterte da. Satser på at dette bare er en sannhet her inne på KG. Selv er jeg i denne aldersgruppen og har reflektert mye over dette. Er det et fett for menn om man er 35 eller 52 år liksom.. Anonymkode: 7ed09...732 Skal dét liksom være en sannhet her inne? Det tror jeg i såfall er vranglære 😄🙈 jeg er nå nærmere 40 enn 30, og har aldri hatt så god sex, aldri hatt så gode orgasmer, følt meg mer fri eller hatt bedre selvtillit. Dette merker også menn - trygghet og selvtillit er utrolig attraktive egenskaper! Og de kan utvikles, hvis man jobber med seg selv mentalt☺️💪🏻 Anonymkode: 271e0...034 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #14 Skrevet 13. august 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Vi får håpe at det ikke stemmer i virkeligheten at alle kvinner over 30 og 35 år er udaterte da. Satser på at dette bare er en sannhet her inne på KG. Selv er jeg i denne aldersgruppen og har reflektert mye over dette. Er det et fett for menn om man er 35 eller 52 år liksom.. Anonymkode: 7ed09...732 Hehe tror ikke det blir et problem... Er ikke det litt som å si at kvinner ikke vil ha lave menn, og ingen lave menn kan få kjæreste? Anonymkode: 99a84...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #15 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg går nok altfor fort frem og forventer all verdens. Han var min store kjærlighet, vi gjorde alt. Jeg vil nok ta det ekstra tungt om han finner ei ny. Kanskje blir det oss igjen, kanskje ikke? Så er det en fyr som mi bestevenninne har til svoger. Altså mannen til min bestevenninne's bror. Han var hatt dame i 15år, men alltid virket litt små interessert i meg. Om jeg legger ut noe på history på facebook, dobbeltliker han det med hjerte osv. Dette gjør han sent på kveldene. Gjør han det for å gi meg en hemmelig/diskret interesse? Jeg bare lurer. Jeg holder meg langt unna. Ts Anonymkode: b3710...0d6 Du er jo helt desperat etter oppmerksomhet. Herremin jesus tenker jeg, du må ha det slitsomt med deg selv. Ro deg ned, slutt å legg og tolk så mye i alt som kan være en koselig velment handling. Anonymkode: 1a175...00d 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #16 Skrevet 13. august 2021 Du må da vel ikke forhaste deg ? Ta god tid på å bli skikkelig kjent med menn før du hopper i seng med noen som bare vil ha en sex venn... Anonymkode: 0c713...b67
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #17 Skrevet 13. august 2021 TS, har du vært med noen andre menn etter bruddet, eller har du holdt deg singel og uten å date? Utifra det du skriver høres det absolutt ut som om du ikke enda er klar for et nytt forhold. Du søker utover etter det neste allerede og overanalysere all interesse som kommer din vei fra menn. Kan det hende at du søker så desperat mot den neste kjærligheten som en distrahering for å unngå at du skal måtte gå innover i deg selv? Anonymkode: 978fc...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #18 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du er jo helt desperat etter oppmerksomhet. Herremin jesus tenker jeg, du må ha det slitsomt med deg selv. Ro deg ned, slutt å legg og tolk så mye i alt som kan være en koselig velment handling. Anonymkode: 1a175...00d Vi er forskjellige. Det må du også forstå. Er ikke alltid lett å bare roe ned nei. Anonymkode: b3710...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå