Gå til innhold

Syr du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som syr klær her?

Fikk for en måned siden symaskin i bursdagsgave av samboeren min. Jeg har allerede sydd et par plagg og er helt hekta :) Har vært en tur på "Stoff og stil" - mekka;)

Ønsker tips om steder i Oslo eller på nettet med gode mønster og bra tekstiler til å sy klær. Tips generelt taes imot!! Er helt nybegynner her og higer etter å lære og bli så flink som mulig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg syr!

Men ikke klær da... Gikk inn i tråden før jeg så det var klessøm det handlet om, så jeg svarer allikevel....

Er lappeting det går i her, applikering og quilting. Det er så gøy!

Hos Quilteposten finner du endel quilteinfo/bilder/linker, og quilte.net har mange fine bilder av ting andre har laget. Ellers har jeg lånt masse på biblioteket jeg.

Skrevet

Gjør ikke noe om det ikke gjelder klær forresten:) Høres spennede ut med quilting også! Takk for tips:)

Skrevet

Jeg var på et applikeringskurs hos Nåløyet i Ski i vår, det var kjekt å lære litt om teknikker og sånn. Og fikk et skikkelit push til å få sydd mye de ukene, for vi fikk liksom litt "hjemmelekse" til neste gang.

Så var jeg flink lenge utover våren og satte av tirsdagskveldene til hobbykvelder, men så kom sommeren og.. ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...