AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Inspirert av alle disse trådene som handler om antall sexpartnere. Hva hadde du gjort dersom du fikk vite at mannen/kvinnen du datet eller partneren du har for den saks skyld hadde hatt mange sexpartnere før deg? Hvor mange er mange er sikkert individuelt og noen vil synes det er greit med for eksempel 40-50 sexpartnere mens for andre er det definitivt deal breaker. Hadde du dumpet daten/kjæresten hvis du fikk vite at vedkommende hadde hatt 50 sexpartnere? Eller 100? Eller 150? Anonymkode: 234cf...04e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Nei, det har ingenting å si for meg. Og jeg vet at partneren min har hatt mange, men er ikke interessert i å vite tallet. Anonymkode: c8c80...a22
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Nei, det hadde jeg ikke. Synes det ville ha vært fordomsfullt og veldig konservativt, noe jeg ikke er. Anonymkode: 1d381...583
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 Spørs på situasjonen vår og hennes. På hvor lenge vi har datet eller vært sammen. Mindre enn 5. Aldri. 20 for lenge siden. Nei. 20 frem til hun møtte meg i fjor. Eh...njaaa. Vil hun snakke om det og hjelpe meg forstå, så kanskje ikke. Over 40, ikke min greie. Vi dater ikke mye etter det. Over 150. Ikke sjans i villeste havet for at vi matcher. Anonymkode: 499b0...155 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Ja om han fortsatt chattet med de og sextet med de bak min rygg. Anonymkode: 1da25...302
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Spørs om det var med nordmenn eller utlendinger.. kunne akseptert noen nordmenn, men 1 utlending ville fått meg til å gjort det slutt. Anonymkode: 68ff6...537
Gjest Trøst Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Nei. Men så har jeg ikke ønsker om et forhold heller, kun sexpartner/FF/god venn som en også kan ligge med. Hadde nok vært noe annet om det var snakk om et monogamt forhold, kanskje.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 Kommer an på hvor lenge siden. Ville ikke blitt sammen med ei som hadde pult 20 stk de siste årene men om det var når hun var ung så blir det annerledes. Anonymkode: c0cd9...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Nei. Ville heller ikke spurt om antall. Anonymkode: cc728...786
AliceNextDoor Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 Om vi allerede har kommet dit at vi kaller han partneren min, så har jeg allerede funnet såpass interesse i hvem han er at dette med antall sexpartnere er fullstendig uinteressant. Så lenge det ikke er noen uhelbredelige kjønnsykdommer eller 9 barn og sannsynligvis flere, og han fremdeles får den opp, så er vi sikkert et lykkelig par med uanstendigheter sammen nok til å blekne begges fortid. 1
Majer Skrevet 13. august 2021 #14 Skrevet 13. august 2021 For meg handler det ikke om antall partnere, men hvor stor risiko hun er villig til å ta og hva slags mennesker hun har vært med. Har hun alltid sikret seg godt mot sykdommer eller vært ukritisk? Har hun hatt sex med oppegående og empatiske menn eller menn som liker å slå dyr? Forstår ikke hvorfor antallet i seg selv skal ha noen betydning. Tryggere å ha sex med hundre jomfruer enn en mann som har hatt ubeskyttet sex med en prostituert i et land der få tester seg.
Bamseklemmer Skrevet 13. august 2021 #15 Skrevet 13. august 2021 Nei, kun hvis hun har vært seriemorder, kannibal eller medlem i en hønsmafia... De holder jeg meg langt unna🙈
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #16 Skrevet 13. august 2021 Ja. Sannsynligvis hadde det gått over av seg selv. Hvis dama hadde hatt 50+ tidligere partnere ville jeg antatt at jeg endte opp som nr 51 og nr 52 ikke var langt unna. Hadde nok instinktivt ikke lagt noe særlig noe særlig i forholdet fordi jeg hadde regnet med at hun går lett videre og det hadde fadet ut av seg selv.. Personens tidligere adferd tyder på en mere "easy come, easy go holdning enn meg. Og dermed ikke noen jeg burde satset langsiktig på. Få barn, som betyr evigvarende kontakt, eller boliglån med 20 års løpetid med ei som åpenbart flyr fra blomst til blomst. Om jeg hadde tenkt at fortid er fortid og ingen av de andre 50 var verdt det men JEG derimot er MYE bedre enn dem og hennes drømmemann hun vil være trofast mot og vi skal ri ned i solnedgangen sammen?!? DET ville være uendelig naivt når ingenting tyder på at dette mennesket evner langsiktighet. Og jeg tenker det samme med damer som får barn med mannlige rundbrennere og ender opp som alenemødre. Hva trodde de egentlig? Alle kjenner deres historie og det var vel ingen overraskelse siden de visste hvordan han var. Og til alle dere apologeter som argumentere ved at 10 år er 120 mnd og det betyr bare 1 ny hver 8 uke. Når man er singel så og det ikke er såå ille. Bare 6 stk i året. Fortsett med det....whatever rocks your boat. Det blir for mange ekser i alle sammenhenger. Det hadde vært hyggelig å reise på butikken 1 lørdag uten å hilse på 3-4 av konas gamle pulevenner. Reise hjem å ha en romantisk lørdagskveld. Men det er meg da.... Anonymkode: 438ed...43b 1
Jdz Skrevet 13. august 2021 #17 Skrevet 13. august 2021 Næsj... Hadde kanskje lurt litt hvis det var snakk om tusenvis, men jeg hadde uansett ikke spurt...
Adrenalina1 Skrevet 13. august 2021 #18 Skrevet 13. august 2021 Sannsynligvis. Jeg ville i utgangspunktet ikke blitt sammen med en mann med er utall sexpartnere. Om han hadde fortalt det først etter at vi hadde vært sammen en stund, hadde jeg i beste fall mistet respekten for han. 2
Chiubi Skrevet 13. august 2021 #19 Skrevet 13. august 2021 Nei, jeg har ikke noe ønske om å være sammen med en uerfaren jomfru
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #20 Skrevet 13. august 2021 Helt ærlig tror jeg ikke at jeg ville blitt sammen med en som har ligget mye rundt, selv om jeg ikke visste det fra før av. De har nok ikke personlighetstrekkene jeg følelsesmessig er tiltrukket av ellers. Om jeg ville dumpet en som fortalte meg det etter vi hadde vært sammen en stund? Blir vanskelig å svare på. Hadde ikke gjort det av prinsipiell grunn, men vet jo aldri hvordan det hadde påvirket tiltrukkingen min mot henne. Har ikke vært i situasjonen før, så det blir veldig hypotetisk. Anonymkode: 0bc39...a2f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå