AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Del Skrevet 12. august 2021 Fitbiten min sier jeg har løpt 5,02 km, mens Runkeeper sier 5.44. Hvilken skal jeg stole på? (Holder en knapp på Runkeeper, men vil bare sjekke. Har andre opplevd at Fitbit kan være lunefull mtp gps-målinger?) Anonymkode: 0da53...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. august 2021 #2 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fitbiten min sier jeg har løpt 5,02 km, mens Runkeeper sier 5.44. Hvilken skal jeg stole på? (Holder en knapp på Runkeeper, men vil bare sjekke. Har andre opplevd at Fitbit kan være lunefull mtp gps-målinger?) Anonymkode: 0da53...5df Vet du om begge fikk data via telefonen, eller fikk Fitbit data direkte fra klokken? Vil tro du vil ha litt forskjellige målinger med forskjellige enheter fordi ingen av dem er 100 % nøyaktige. Ta snittet 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Del Skrevet 13. august 2021 Sandum.PT skrev (47 minutter siden): Vet du om begge fikk data via telefonen, eller fikk Fitbit data direkte fra klokken? Vil tro du vil ha litt forskjellige målinger med forskjellige enheter fordi ingen av dem er 100 % nøyaktige. Ta snittet 👍 Fitbit tar det vel fra klokken, tror jeg. Føler Runkeeper var mer nøyaktig, men hva vet jeg. Det jeg bryr meg litt om er tempoet, nemlig. Vil gjerne ligge under 6 min per km Anonymkode: 0da53...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 13. august 2021 #4 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fitbit tar det vel fra klokken, tror jeg. Føler Runkeeper var mer nøyaktig, men hva vet jeg. Det jeg bryr meg litt om er tempoet, nemlig. Vil gjerne ligge under 6 min per km Anonymkode: 0da53...5df Vil tro GPS i mobilen er noe mer nøyaktig enn i klokken, både på grunn av type chip og batteribruk. Men er ikke sikker! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #5 Del Skrevet 13. august 2021 Runkeeper er ganske nøyaktig, noen ganger kan du rydde opp i etterkant også. Hvis du trykker på bildet og på fix GPS. Anonymkode: 40195...2b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #6 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Runkeeper er ganske nøyaktig, noen ganger kan du rydde opp i etterkant også. Hvis du trykker på bildet og på fix GPS. Anonymkode: 40195...2b6 Godt tips! Fant ut at jeg ikke var så rask som jeg trodde. Dæng! Anonymkode: 0da53...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå