Gå til innhold

Skal jeg stole på Runkeeper eller Fitbit? (Distanse)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fitbiten min sier jeg har løpt 5,02 km, mens Runkeeper sier 5.44. Hvilken skal jeg stole på? (Holder en knapp på Runkeeper, men vil bare sjekke. Har andre opplevd at Fitbit kan være lunefull mtp gps-målinger?)

Anonymkode: 0da53...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fitbiten min sier jeg har løpt 5,02 km, mens Runkeeper sier 5.44. Hvilken skal jeg stole på? (Holder en knapp på Runkeeper, men vil bare sjekke. Har andre opplevd at Fitbit kan være lunefull mtp gps-målinger?)

Vet du om begge fikk data via telefonen, eller fikk Fitbit data direkte fra klokken? Vil tro du vil ha litt forskjellige målinger med forskjellige enheter fordi ingen av dem er 100 % nøyaktige. Ta snittet 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandum.PT skrev (47 minutter siden):

Vet du om begge fikk data via telefonen, eller fikk Fitbit data direkte fra klokken? Vil tro du vil ha litt forskjellige målinger med forskjellige enheter fordi ingen av dem er 100 % nøyaktige. Ta snittet 👍

Fitbit tar det vel fra klokken, tror jeg. Føler Runkeeper var mer nøyaktig, men hva vet jeg. Det jeg bryr meg litt om er tempoet, nemlig. Vil gjerne ligge under 6 min per km ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fitbit tar det vel fra klokken, tror jeg. Føler Runkeeper var mer nøyaktig, men hva vet jeg. Det jeg bryr meg litt om er tempoet, nemlig. Vil gjerne ligge under 6 min per km ;)

Vil tro GPS i mobilen er noe mer nøyaktig enn i klokken, både på grunn av type chip og batteribruk. Men er ikke sikker! 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runkeeper er ganske nøyaktig, noen ganger kan du rydde opp i etterkant også. Hvis du trykker på bildet og på fix GPS.

Anonymkode: 40195...2b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Runkeeper er ganske nøyaktig, noen ganger kan du rydde opp i etterkant også. Hvis du trykker på bildet og på fix GPS.

Anonymkode: 40195...2b6

Godt tips! Fant ut at jeg ikke var så rask som jeg trodde. Dæng! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...