destinyhope Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Jeg ble gravid i pp1 men den endte i kjemisk abort i april. Helt siden det har jeg hatt to lange sykluser, en på ca 45 dager og den forrige på 37. Nå er jeg på dag 31 og har enda ikke kjent tegn til eggløsning som jeg gjorde de to siste pp. Det jeg lurer på er hvor viktig en stabil syklus er for at det skal klaffe?? Vi har oss annenhver dag slik at vi skal treffe EL uansett😊
Amatariel Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Ustabil syklus er slitsomt, men trenger ikke bety at man ikke skal klare å bli gravid. Problemet er 1) at man må jobbe mer for å finne EL 2) med lengre syklus enn normalt så får man færre sjanser til å prøve på en viss tid. Hadde du stabil syklus før du ble prøver og opplevde den kjemiske aborten? Hvilken syklusdag hadde du EL på i pp1?
destinyhope Skrevet 14. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2021 Har gått på prevansjon lenge og hoppet over mensen😅 Hadde eggløsning på syklusdag 10-11, mistet på dag 24-25, positiv test dag 23☺️ Hadde syklus på 45 dager etter det, så en på 37. Nå er jeg på dag 32 og venter
Amatariel Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Ja hvis du har gått på prevensjon så er det veldig vanlig å ha ustabil syklus og det kan variere veldig når EL kommer. Mitt første år uten p-piller så hadde jeg EL fra alt mellom dag 30-50. Måtte ha medisinhjelp til slutt for å få den til et normal tidspunkt. Men mange kommer inn i syklus igjen etter bare litt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå