AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Dere som er 30-35 år, hvilken klesstil har dere? Har dere noen stilikoner? Hvor henter dere inspirasjon? Hvor shopper dere? Jeg er lei av garderoben min, men mangler inspirasjon. Anonymkode: 82e55...ec1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 (endret) Jeg er litt eldre men har fortsatt samme stil som da jeg var 30-35 Ikke de høyhælte skoene. Endret 12. august 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Trenger du noe spesielt i garderoben i forhold til jobb? Eller jobber du i uniform, så dette er til privat bruk osv. Anonymkode: dd5a8...41b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Jeg liker behagelige, klassiske klær i gode materialer. Handler en del på hm premium quality og er i tillegg glad i levis bukser (501). Ellers synes jeg f.eks. vakrevene og suser i sivet har mye fint, og jeg får masse inspirasjon i appen til sistnevnte. Anonymkode: 19b9f...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 jeg liker Lindex holly & whyte merket og kjøper mest det. ellers holder jeg mer unna alt som er billig typ hm, Cubus, osv.. jeg kjøper gjerne merke ting brukt. ( vesker, sko og jakker ) eller på 70% salg på nett. jeg tror jeg har en classy stil, men om sommeren er det ofte lyse bluser og mønster på bukse / skjørt. ofte handler jeg bare fordi jeg synes noe er megasøtt da...gikk på en smell og kjøpte puma sko på 70% salg, de er sykt søte men passer nok mest til en på 17...rosa og blomstrete. 😂 Anonymkode: fad3d...32e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 43 minutter siden, Athena79 said: Jeg er litt eldre men har fortsatt samme stil som da jeg var 30-35 Ikke de høyhælte skoene. Kul stil Anonymkode: 75dfa...c08 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Har noenlunde samme stil som hun her, elsker alt hun bruker (omtrent) https://fashionjackson.com/ Anonymkode: 75dfa...c08 1
AliceNextDoor Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 Dette er vel litt sånn representativt for hvordan jeg kler meg. Maxi-kjolen har jeg akkurat sånn og samme bare i sort med blomster. Sorte satin-skjørt er heller ikke uvanlig, jeg liker kombinere dem med alt fra bluser til gensere. Har en sort skinnjakke i litt røff stil, men med veldig pent behandlet materiale, dette er også et plagg jeg matcher med mye. Jeg har i grunnen lite bukser, og jeg irriterer meg litt over å ha litt lite praktiske bukser, men de jeg bruker er ofte streched og lett distressed. Har en tendens til å velge halvlange kåper, kashmir eller lettere. Ønsker meg en god og varm ull. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #10 Skrevet 12. august 2021 Jeg føler til tider at jeg kler meg som en fjortiss. Har vært og kjøpt meg fine bluser, dress-bukser og penere sko. Men det er bare ikke meg! Her er typisk stil jeg har. Er 34 år 🙂 Har heldigvis ikke en jobb der jeg må være "pynta" 🙂 Anonymkode: 60afc...f32 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #11 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler til tider at jeg kler meg som en fjortiss. Har vært og kjøpt meg fine bluser, dress-bukser og penere sko. Men det er bare ikke meg! Her er typisk stil jeg har. Er 34 år 🙂 Har heldigvis ikke en jobb der jeg må være "pynta" 🙂 Anonymkode: 60afc...f32 Anonymkode: 60afc...f32 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #12 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 60afc...f32 Anonymkode: 60afc...f32 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #13 Skrevet 12. august 2021 Jeg landet for noen år siden på det Pinterest kaller "minimal chic". Enkle snitt, god kvalitet, ingen print eller dilldall. Passer fint på kontor. Anonymkode: a4d64...846 2
Gjest TheCatLady Skrevet 12. august 2021 #14 Skrevet 12. august 2021 Jeg er kanskje for gammel til å svare siden jeg er 39, men har forsåvidt ikke skiftet stil siden jeg var 35. Jeg liker litt bohemske elementer, men da spesielt kjoler og skjørt. Samtidig så liker jeg litt røffere klær. Som boots og skinnjakke, men liker å kombinere det på en feminin måte. Sånn i hverdagen er det ikke så forferdelig spennende, men liker litt morsomme elementer. Jeg synes det fortsatt er gøy med t-skjorter med ulike karakterer jeg liker, en jakke med interessante detaljer eller litt annerledes smykker. Går aldri i høye hæler. Elsker cardigans og strikkegensere. Synes det er vanskelig å beskrive min stil og det er vanskelig å finne bilder. Jeg handler endel på Zalando, kjøper litt brukt, noe på diverse butikker som spesialiserer seg på merchandise fra for eksempel Disney osv og litt på Etsy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå