Gjest Vilborg82 Skrevet 14. august 2021 #21 Skrevet 14. august 2021 Jeg la merke til at tråden om «mange utlendinger på jobb» plutselig ble slettet. Det er ikke jeg som er TS, men jeg svarte i tråden. Hvor finner man regler i forhold til når en tråd regnes for å bryte regler som går på rasisme f.eks.? Og hvor leser jeg genereller regler om hva som et tillatt å skrive om her på KG?
Gjest Forumassistent Skrevet 16. august 2021 #22 Skrevet 16. august 2021 Vilborg82 skrev (På 2021-8-14 den 18.35): Jeg la merke til at tråden om «mange utlendinger på jobb» plutselig ble slettet. Det er ikke jeg som er TS, men jeg svarte i tråden. Hvor finner man regler i forhold til når en tråd regnes for å bryte regler som går på rasisme f.eks.? Og hvor leser jeg genereller regler om hva som et tillatt å skrive om her på KG? Hei. Her finner du reglene våre: https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ Det hender også at en tråd ikke er slettet, men skjult for moderering. Da vil du finne informasjon om dette i denne tråden: Dersom du ikke finner tråden der, har den mest sannsylingvis brutt reglene slik at den er slettet. Forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå