AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Snakk om å få seg en overraskelse i senga i en alder av snart 50 år. Min mann tok takk i beina mine under sex akten og slikket/suget på tærne mine. Det tok ikke lang tid før jeg fikk en fantastisk orgasme. Kan anbefales 😉 Anonymkode: 275f2...38b 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Da hadde jeg brukket hoftene tror jeg. Anonymkode: bdb29...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 En litt pussig form for seksualitet. Jeg ville sjekka fyren for Alzheimer. Anonymkode: cf599...118 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En litt pussig form for seksualitet. Jeg ville sjekka fyren for Alzheimer. Anonymkode: cf599...118 Føtter er en av de vanligste fetisjene. Anonymkode: bdb29...d2e 6
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Snakk om å få seg en overraskelse i senga i en alder av snart 50 år. Min mann tok takk i beina mine under sex akten og slikket/suget på tærne mine. Det tok ikke lang tid før jeg fikk en fantastisk orgasme. Kan anbefales 😉 Anonymkode: 275f2...38b Helt fantastisk følelese å kjenne den varme våte munnen, treffe de litt kalde tærne... det ligger utrolig mye omsorg i dette, og samtidig kjenne noe annet glir sakte inn i noe varmt og vått lengre oppe... da føles det som jeg får omsorg tilbake... Det er bare å be om et fotbad damer, enhver mann burde skjønne hva det innebærer🙄
Strange Doll Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Helt fantastisk følelese å kjenne den varme våte munnen, treffe de litt kalde tærne... det ligger utrolig mye omsorg i dette, og samtidig kjenne noe annet glir sakte inn i noe varmt og vått lengre oppe... da føles det som jeg får omsorg tilbake... Det er bare å be om et fotbad damer, enhver mann burde skjønne hva det innebærer🙄 Jeg har fobi mot føtter og denne overraskelsen hadde gitt meg totalt sammenbrudd 😅 6
Bamseklemmer Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Strange Doll skrev (5 minutter siden): Jeg har fobi mot føtter og denne overraskelsen hadde gitt meg totalt sammenbrudd 😅 Gud fader som jeg skulle ha kilt med tunga😇 Hehe, neida... det er de første 5 min som er værst, siden blir det bare værre og værre😂
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Snakk om å få seg en overraskelse i senga i en alder av snart 50 år. Min mann tok takk i beina mine under sex akten og slikket/suget på tærne mine. Det tok ikke lang tid før jeg fikk en fantastisk orgasme. Kan anbefales 😉 Anonymkode: 275f2...38b Ojsann! Dette har jeg gjort i minst 30 år med alle mine sexpartnere, og det er kanskje det absolutte minst spesielle jeg gjør med en kvinne . Mon tro om du du vil oppleve noe enda mer vågalt når du blir 100. Anonymkode: bc96b...a50
Gorgonzola Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Snakk om å få seg en overraskelse i senga i en alder av snart 50 år. Min mann tok takk i beina mine under sex akten og slikket/suget på tærne mine. Det tok ikke lang tid før jeg fikk en fantastisk orgasme. Kan anbefales 😉 Anonymkode: 275f2...38b Introduserte dette for min for noen år siden (ja, som kvinner flest var hun i moduset "hold deg langt unna") og i rett modus og rett dagsform så er suging av tær orgasmefremmende så det holder, for noen. Jeg gjør alt som bringer henne over toppen, dessuten synes jeg (som mange andre menn) at kvinne føtter kan være både sexy og turn on. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #10 Skrevet 12. august 2021 Menn som er gode på og behandle en kvinnes føtter er en bedre elsker. Selv stikker jeg alltid mine tottelotter opp i ansiktet på min mann når vi har sex. Han vet hva jeg liker.... Et sexliv uten føtter syntes jeg er kjedelig. Menn med fotfetish er bedre elskere 🙂 Anonymkode: 275f2...38b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Elsker også å involvere føttene i sex livet mitt. Det er mange nervetråder i føttene og det og få tærne kysset / slikket er helt magisk. Jeg bruker gjerne beina rundt min manns penis. Er ikke noe nytt dette her... Anonymkode: 275f2...38b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #12 Skrevet 15. august 2021 Elsker å slikke og sutte på min kones søte tær og elsker også å slikke på dem når hun har på sine søte hvite Adidas eller Nike sokker. Megasexy! Anonymkode: 1826b...7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå