En som vet Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Har budt på denne kjolen på eBay, men nå er jeg plutselig ikke så sikker lenger... Om ingen byr over meg så blir den jo uansett ikke dyr da, men tenkte det kunne vært kjekt å høre deres mening? Kjole
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 Jeg syns det var en stilig kjole jeg! :-D
Gjest Hel Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 Kjempefin! Fant fram en i min størrelse for å kjøpe selv.
En som vet Skrevet 20. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2005 Så bra! Er ny på eBay, så begynte å frike litt ut her... Hehe... Men da var det nok verdt det! :-D
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #5 Skrevet 20. september 2005 Kjolen var fin den...men slike kinakjoler har håpløs fasong Håper du ikke har noe særlig til hofter..
FrøkenJuliet Skrevet 20. september 2005 #7 Skrevet 20. september 2005 Stilig den... må gå ut av Ebay før jeg kjøper noe.. fillern
En som vet Skrevet 21. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2005 Kjolen var fin den...men slike kinakjoler har håpløs fasong Håper du ikke har noe særlig til hofter.. ← Har ikke kjempe hofter, så satser på at det går bra...! Håper jeg....
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2005 #9 Skrevet 21. september 2005 Har ikke kjempe hofter, så satser på at det går bra...! Håper jeg.... ← Gjør kanskje det... Jeg kjøpte en slik kjole i kina (dog ikke halterback), det var veldig vanskelig å finne en som passet. De kjolene er lagd for damer uten hofter, pupper og midje Timeglassfigur er ikke tingen i det landet..
En som vet Skrevet 21. september 2005 Forfatter #12 Skrevet 21. september 2005 Gjør kanskje det... Jeg kjøpte en slik kjole i kina (dog ikke halterback), det var veldig vanskelig å finne en som passet. De kjolene er lagd for damer uten hofter, pupper og midje Timeglassfigur er ikke tingen i det landet.. ← hehe... OK. Da blir det spennende å se! Men nå er det noen som har budt over meg, og vet ikke hvor mye jeg gidder å spandere på den, så får se om det blir til noe...
Gjest blå uinnlogget Skrevet 21. september 2005 #13 Skrevet 21. september 2005 Ville aldri kjøpt en sånn kjole
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2005 #14 Skrevet 21. september 2005 (endret) Ligner veldig på en kjole jeg kjøpte Tar det tilbake, etter å ha sett på bildet, ser jeg at kjolen er helt lik den jeg har. Endret 21. september 2005 av GrønnSky
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2005 #15 Skrevet 21. september 2005 Huff da, ble visst noe rot med innleget mitt. Ok, kort oppsumert: TRang rundt hoftene, kan ikke vaskes, men ellers pen kjole.
Ephemera Skrevet 22. september 2005 #16 Skrevet 22. september 2005 Ikke helt min stil... og jeg har litt for mye mage til å bruke en sånn kjole...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå