AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Jeg har nå snakket med en fyr for litt over ett år (ikke fast, og vi er absolutt ikke en greie) men vi har snakket her og der på sosiale medier i snart ett år. Han ønsker å treffe meg, og har invitert meg ut et sted. Problemet er at jeg er så utrolig redd og engstelig for å møte han ettersom jeg aldri holdt på meg noen i hele mitt liv, jeg har heller ikke hatt noe særlig gutte venner, så tanken av å møte han er utrolig skremmende. Jeg er også en sjenert jente, men kan se «utadvendt» ut på sosiale medier, noe som ikke er sant! Jeg isolerte meg selv i hele 2019, og merker fremdeles at jeg sliter med å komme meg ut å snakke med mine venner uten å unngå øyekontakt eller føle at de ikke liker meg. Jeg er bare så redd for at jeg møter han, og at jeg da ikke lever opp til det idealet han har av meg. Er det noen her som har vært i samme situasjon? Noen råd, eventuelt tips om hvordan jeg skal gå frem? J19 Anonymkode: 933cb...bd6
TroHåpKjærlighet Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 (endret) Vet du hva idealet hans av deg er? Når dere har pratet sammen så lenge så bør du kunne være ærlig og fortelle han dette? Jeg har aldri direkte vært i din situasjon, men jeg er ganske lik deg, ikke på langt nær så utadvent og tøff som det kan virke i første omgang. Si at du gjerne vil treffe han, men at du også er litt sjenert, nervøs og at du syns det er litt vanskelig. Møt han i det du syns er trygge omgivelser. Hvis han liker deg så takler han det fint. Å være ærlig er som oftest det beste. Du skal se at dere får et veldig fint første treff sammen... Endret 12. august 2021 av TroHåpKjærlighet
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 TroHåpKjærlighet skrev (1 time siden): Vet du hva idealet hans av deg er? Når dere har pratet sammen så lenge så bør du kunne være ærlig og fortelle han dette? Jeg har aldri direkte vært i din situasjon, men jeg er ganske lik deg, ikke på langt nær så utadvent og tøff som det kan virke i første omgang. Si at du gjerne vil treffe han, men at du også er litt sjenert, nervøs og at du syns det er litt vanskelig. Møt han i det du syns er trygge omgivelser. Hvis han liker deg så takler han det fint. Å være ærlig er som oftest det beste. Du skal se at dere får et veldig fint første treff sammen... Nja, ikke egentlig. Han synes jeg er «utrolig pen» men hva om vi møtes og han synes jeg ser annerledes ut? Eller mindre attraktiv av en eller annen grunn? Vi har kun snakket over sosiale medier, og selv der har det kun vært small talk i ny og ne. Han har prøvd å finne på noe sammen med meg to andre ganger, men vi bodde da for langt unna hverandre. Jeg har aldri følt at han ønsker noe seksuelt fra meg, men heller det å ha kvalitetstid med meg for å bli bedre kjent. Anonymkode: 933cb...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå