AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Hva betyr egentlig det? At kroppen har vanskeligheter med å slippe egget..? Kan det være derfor jeg ikke har blitt gravid enda, i min 10. pp? Anonymkode: c0af5...fd3
storken11 Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 har forstått det sånn at det er "normalt" å ha positive EL-tester i 2 dager
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Jeg har har alltid 3 dager. Er heller ikke blitt gravid etter 3 år, men i følge legen fungerer kroppen min perfekt.. Anonymkode: cbf07...53b
storken11 Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har har alltid 3 dager. Er heller ikke blitt gravid etter 3 år, men i følge legen fungerer kroppen min perfekt.. Anonymkode: cbf07...53b er ikke du trådstarter? skjønner ikke helt om du har 2 eller 3 dager med positiv test osv 😅 men uansett da, om legen sier kroppen fungerer som den skal så er det vell ikke noen grunn til bekymring? 😅
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 storken11 skrev (3 minutter siden): er ikke du trådstarter? skjønner ikke helt om du har 2 eller 3 dager med positiv test osv 😅 men uansett da, om legen sier kroppen fungerer som den skal så er det vell ikke noen grunn til bekymring? 😅 Hei! Ts her. Nei, dette var ikke meg😅 Anonymkode: c0af5...fd3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har har alltid 3 dager. Er heller ikke blitt gravid etter 3 år, men i følge legen fungerer kroppen min perfekt.. Anonymkode: cbf07...53b Men hva slags forklaring har legen på uteblivende graviditet da? 3 år er jo lenge. Hilsen TS. Anonymkode: c0af5...fd3
storken11 Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Ts her. Nei, dette var ikke meg😅 Anonymkode: c0af5...fd3 hehe, ops! men evt en lege eller gynekolog er jo kanskje beste løsning om man er bekymret 😅 men som sagt, positiv EL test i både 2 og 3 dager er visstnok "normalt". Men jeg personlig tenker at om man er bekymret eller engstelig så er det greit å sjekke opp!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 storken11 skrev (12 minutter siden): har forstått det sånn at det er "normalt" å ha positive EL-tester i 2 dager Ja, har lest at det kan være det noen ganger, men trodde ikke det var normalt HVER måned bare. Ts. Anonymkode: c0af5...fd3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 storken11 skrev (Akkurat nå): hehe, ops! men evt en lege eller gynekolog er jo kanskje beste løsning om man er bekymret 😅 men som sagt, positiv EL test i både 2 og 3 dager er visstnok "normalt". Men jeg personlig tenker at om man er bekymret eller engstelig så er det greit å sjekke opp! Joda, og er i systemet, fastlegen har henvist meg til GU. Jeg bare lurer på hva andre tenker om det inntil jeg får bedre svar. Anonymkode: c0af5...fd3 1
Amatariel Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 Helt normalt å ha positiv EL-test i to dager! Noen har enda flere dager også. I vinter hadde jeg en syklus der EL-testen var positiv i fire hele dager. Det betyr bare at lengden på LH-toppen varierer, og har ikke noe å si for hvor bra eggløsningen er/blir.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men hva slags forklaring har legen på uteblivende graviditet da? 3 år er jo lenge. Hilsen TS. Anonymkode: c0af5...fd3 Usikker, venter på svar fra testene på mannen. Men blir nok ivf veldig snart. Anonymkode: cbf07...53b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Helt normalt å ha positiv EL-test i to dager! Noen har enda flere dager også. I vinter hadde jeg en syklus der EL-testen var positiv i fire hele dager. Det betyr bare at lengden på LH-toppen varierer, og har ikke noe å si for hvor bra eggløsningen er/blir. Takk! Okay, da skal jeg slå meg til ro med det. Ts. Anonymkode: c0af5...fd3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Usikker, venter på svar fra testene på mannen. Men blir nok ivf veldig snart. Anonymkode: cbf07...53b Håper dere lykkes!❤️ Ts. Anonymkode: c0af5...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå