Eføy Skrevet 20. september 2005 #1 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har kjøpt meg en brukt sofa og stol av en barnefamilie. Sofaen og stolen er veldig fin og alt sånn, men det er noen flekker jeg gjerne skulle hatt bort. Jeg vet ikke hva stoffet heter, men det kan minne om litt flanell/fleece-stoff. Veldig kort"håret" selvfølgelig. Uansett, så lurer jeg på hva jeg kan vaske sånt stoff med? Er så redd for at det skal falme eller bli styggere enn det allerede er. Noen som har noen tips på hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 20. september 2005 #2 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har også sofa i slikt stoff (velour, kaller jeg det). Vasker den gjerne med Milo. Funker bra, det. Men den tåler egentlig de fleste vaskemidler, har jeg erfart. Zalo-vann har jeg også brukt, og det gikk fint det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 21. september 2005 #3 Del Skrevet 21. september 2005 Vår "familie-sofa" skal jeg rense før jul med en tepperens-maskin. Gleder meg til barna har blitt så store og "reine" at de ikke søler og kliner mere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå