Gå til innhold

Hvordan få folk til å skjønne at jeg ikke bruker messenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke messenger. Jeg bruker tekstmelding. Jeg har facebook, men jeg har skrudd av alle varslinger. Så det popper aldri vinduer opp, jeg synes det er slitsom. Jeg ser heller gjennom de når jeg gidder. Jeg har sagt til folk om de vil ha svar med en gang, så får de sende meg tekstmelding. 

Likevel klager de på at jeg ikke er å få tak i. Det kan gå timesvis før jeg ser at noen har sendt meg melding på messenger. Hvordan få de til å skjønne at jeg ikke bruker messenger? Det er jo mye lettere å få tak i meg på tekstmelding og da svarer jeg med en gang. Da får jeg varslingene. Messenger synes jeg bare er mas rett og slett😅

Anonymkode: 2d024...5e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kan få meldinger på messenger som sms. Men husker ikke hvordan det fungerer.

Synes for øvrig ikke messenger er mas, den bare ligger der i en mappe sammen med sms, telegram, WhatsApp og sosiale medier. Tenker ikke så mye over hvilke kanal folk kontakter meg på (men foretrekker helt klart telegram siden man kan endre skrivefeil/slette meldinger man har sendt for alle osv ++). 

Anonymkode: d9f5a...529

Skrevet

Folk skjønner det til slutt. Er det noe viktig så ringer de. Nå har ikke jeg så mange som kontakter meg da, så har ikke så mange å forklare til.

Ofte, hvis jeg er langt unna pc eller nettbrett så sender jeg en sms til personen jeg ser har sendt meg en melding på Messenger for å spørre om det er noe viktig. Og forklarer da, igjen, at jeg ikke bruker Messenger aktivt.

Anonymkode: fdff6...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...