Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte manuell pumpe fra medela denne gangen og ble allerede oppgitt over alle delene kontra aventen jeg benyttet sist... Og nå etter bare en gangs bruk har o ringen rundt membranen til håndtaket forsvunnet. Mest sannsynlig ned røret når jeg vasket alle delene. En bitteliten gummiring som skal sikre vakuum, men som ikke det følger med ekstra av i pakken 🤪 kan ikke si jeg er spesielt imponert! Noen som aner hvor man kan få tak på noe sånt? På nippet til å bare skaffe en ny pumpe nå.

Anonymkode: 9d6ac...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulgte med en ekstra i pakken min som jeg kjøpte forrige uke, sikker på at den ikke ligger i esken et sted? :) Hvis ikke kan du kanskje bestille denne delen fra leverandøren? Er litt klønete å vaske alle delene, ja!

Skrevet
Lillyy skrev (19 minutter siden):

Fulgte med en ekstra i pakken min som jeg kjøpte forrige uke, sikker på at den ikke ligger i esken et sted? :) Hvis ikke kan du kanskje bestille denne delen fra leverandøren? Er litt klønete å vaske alle delene, ja!

Fulgte bare med av det jeg kunne se en sånn liten flat hvit pakning til den dryppdelen🤔 er jo typisk dette. En så liten ting som er viktig og så følger det ikke med reserve...

Anonymkode: 9d6ac...0e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...