Gå til innhold

Utrolig intens forelskelse men vi er jo begge gift! Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg veit det er galt og jeg er en hore og alt det der (veit at jeg får et lass med negative kommentarer nå..) men jeg har altså falt hodestups pladask for en kollega og han har falt for meg og. Vi er begge i sånn passe ekteskap med masse mangler men har begge blitt værende pga barn. Nå er vi så inn i hampen forelsket at jeg bokstavelig talt blir skjelven og vi har sagt vi elsker hverandre og at det skulle jo vært oss. Jeg tror oppriktig vi hadde fått det utrolig fint sammen, men jeg vet jo at denne intense rusen ikke varer og at det er familier og barn på begge sider og at det er helt feil å bare tenke tanken. Jeg lurte før jeg falt for ham om jeg måtte begynne prosessen for å skille meg, han hadde bare akseptert at ekteskapet hans alltid kom til å ha mangler og kommer nok ikke til å gå. Nå er det jo bare rot i hodet mitt i alle fall. Trengte bare å få det ut

Anonymkode: 6f7d3...e1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbeider dere på samme arbeidssted slik at det er umulig å unngå hverandre i løpet av arbeidsdagen? I så fall: Bytt arbeidssted.

Anonymkode: 63a45...642

• Liker 10
Skrevet

Hvis det var mannen din som hadde forelsket seg i en kollega, hadde du fortsatt ville være sammen med han da? 

Svaret på det, er det du må gjøre. Uavhengig av hva han andre gjør. 

• Liker 11
Skrevet

Fokuset her er først og fremst noe du skal ha på deg selv. Hva vil du? Hva er det som akkurat nå er rett?
Så skal du finne ut sammen med din nye flamme om dette er noe dere er sammen om. SÅ skal dere bedømme om hva som er rett og hva dere skal fortelle til deres ektefeller. Du er ikke hore og alt det der negative bare fordi du faktisk finner kjærlighet. Men det vil bli feil om du går for lenge uten å snakke med fin nåværende mann. Jeg tror, uten at jeg skal si det er slik, at du uansett har funnet ut at kjærligheten til din mann er såpass borte at du er på vei ut. Det kan godt hende at den nye flammen du har nå ikke er sterk nok, men en åpenbaring for at du skal videre.
Ønsker deg lykke til videre uansett hva du ender med. Livet er for kort for å gå i en loop du ikke finner livslykke i.

• Liker 4
Skrevet

Anbefaler deg å ikke gjøre noen raske handlinger. Gå et skritt tilbake, og pust ut. Forelskelser er ofte mest intenst i starten, og det er lett å bli litt for revet med. 

Spør du meg er det noe egoistisk ovenfor barna og familien, hvis dere i utgangspunktet har det bra. Når man gifter seg lover man å være trofast til partneren resten av livet. 

Har du vært utro mot mannen din enda? Hvis nei, anbefaler jeg deg å ikke gjøre det før du har bestemt deg for at det er dette du vil, og sette igang skilsmissen osv først

Anonymkode: b6a8c...8b1

• Liker 5
Skrevet

Han kommer ikke til å gå, skriver du. 

Anonymkode: fa2ca...4a7

Skrevet

Både hans og dine barn kommer til å hate deg resten av livet. Er du ok med dette, så bare go for it.

Anonymkode: 78f4c...7fe

• Liker 7
Skrevet

Uff, dette er ille. Vanskelig situasjon å være i. Jeg ville byttet jobb. 

Anonymkode: c1285...428

• Liker 2
Skrevet

La oss si dette:

La oss si at dere hadde blitt ilag.. Det gikk bra et år. SÅ plutselig skjærer det seg, dere begge klarer ikke å være sammen og dere vil ikke se hverandre igjen.

Nå sitter dere jo begge i saksa, dere jobber sammen. Så hva nå?

Du har type, move on.

Anonymkode: 3bbb9...c7a

Skrevet

Er du sikker på at dere virkelig er så forelsket? Høres mer ut som "gresset er grønnere på andre siden" syndromet, man tror man vil ha det man ikke får.

Mitt tips er å la det passere. De negative konsekvensene av dette er langt høyere enn den ekstasen du tror du ville fått hvis dere ble sammen.

Anonymkode: c77cc...385

• Liker 6
Skrevet

Hjelper ikke å si du vet det er galt når du ikke gjør noe for å forbedre situasjonen. Selv om ekteskapet ditt ikke er perfekt eller bra, har du fortsatt et ansvar overfor mannen din (og han andre for sin kone). Mannen din fortjener et minimum av respekt og empati, fortell sannheten og la han ta et informert valg for hvordan han vil leve livet sitt.

Fortell mannen din hva som foregår og snakk om dette. Dette er ganske alvorlig emosjonell utroskap allerede og kanskje fysisk også?

Noen ganger gjør man feil og ekteskap får en knekk eller bryter helt sammen. Det er menneskelig, ikke grav deg helt ned i selvmedlidenhet. Få fram litt mot og håndter ekteskapet først, deretter kan du vurdere hva du skal gjøre videre med den andre mannen.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Både hans og dine barn kommer til å hate deg resten av livet. Er du ok med dette, så bare go for it.

Anonymkode: 78f4c...7fe

Det var da voldsomt til harde ord…?!!

For slik du skriver er det ikke nødvendigvis. Og det er jo slett ikke alle som flagger årsaken til skilsmissen heller. Hverken for barna eller andre. Og hvorfor skulle de? Det er jo en privatsak. 

Anonymkode: c9e0d...15e

• Liker 3
Skrevet

Gi gass! Livet er for kort til å være i dårlig forhold. Vi fortener alle å være lykkelige. Jeg skilte meg, da jeg traff en annen. Han jeg traff var også i forhold. Etter to år skilte jeg meg, han gjorde ikke. Men jeg kom meg vekk fra et dårlig forhold i det minste. 

Anonymkode: 8cdcc...68a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gi gass! Livet er for kort til å være i dårlig forhold. Vi fortener alle å være lykkelige. Jeg skilte meg, da jeg traff en annen. Han jeg traff var også i forhold. Etter to år skilte jeg meg, han gjorde ikke. Men jeg kom meg vekk fra et dårlig forhold i det minste. 

Dro du pga av affæren (eller var det bare et symptom på at du egentlig var ferdig…) ? Hva da du til mannen? Fortalte du om affæren?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Samme her. Jeg ville ikke bli sammen med den andre mannen, men han fikk meg til å innse at jeg måtte komme meg videre. Så jeg dro. Beste jeg noen sinne har gjort

Anonymkode: 84915...097

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja jeg veit det er galt og jeg er en hore og alt det der (veit at jeg får et lass med negative kommentarer nå..) men jeg har altså falt hodestups pladask for en kollega og han har falt for meg og. Vi er begge i sånn passe ekteskap med masse mangler men har begge blitt værende pga barn. Nå er vi så inn i hampen forelsket at jeg bokstavelig talt blir skjelven og vi har sagt vi elsker hverandre og at det skulle jo vært oss. Jeg tror oppriktig vi hadde fått det utrolig fint sammen, men jeg vet jo at denne intense rusen ikke varer og at det er familier og barn på begge sider og at det er helt feil å bare tenke tanken. Jeg lurte før jeg falt for ham om jeg måtte begynne prosessen for å skille meg, han hadde bare akseptert at ekteskapet hans alltid kom til å ha mangler og kommer nok ikke til å gå. Nå er det jo bare rot i hodet mitt i alle fall. Trengte bare å få det ut

Har vært der selv bortsett fra at det var kun jeg som hadde følelser virket det som. Jeg vet at han er singel nå og det som hjalp meg var at han sa at han ønsker kun at vi var venner. Det er jo en sårhet at det ikke blei oss,men tenker at jeg er heldig som har mannen. 

Anonymkode: d02e5...f65

• Liker 1
Skrevet

Ikke engang dumme fugler driter i eget reir.

Anonymkode: c85c3...917

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme her. Jeg ville ikke bli sammen med den andre mannen, men han fikk meg til å innse at jeg måtte komme meg videre. Så jeg dro. Beste jeg noen sinne har gjort

Anonymkode: 84915...097

Sånn var min andre også at han klarte å få meg til tenke sånn at jeg klarte å komme meg videre ;) 

Anonymkode: d02e5...f65

Skrevet

Det er så intenst nettopp fordi dere ikke får hverandre, det er mye lidenskapen i ulykkelig kjærlighet.

Det er "lett"å elske en du ikke får, valget om du virkelig vil ha ham,med alle hans sider er jo tatt for deg.

Anonymkode: 43c72...1e9

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke noe galt i mine øyne..hvis barna ikke kommer i klemma men de får det bedre med 2xpartnerbytte...go for it...

Hvis barna kommer dårligere ut enn nå...bytt jobb..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...