AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Gikk for 4 uker siden igjennom en SA etter Ivf. Var ca 6 uker på vei. Tok en blodprøve på mandag som viste hcg på 33. Klinikken ringte samme dag og sa at nå var den så lav at jeg kunne forvente mensen ila noen dager. Fortsatt ingen mensen og jeg tok i dag er clearblue digital som viser gravid 1-2. Trodde hcg-nivået skulle halveres hvert døgn? Er det noen som kan noe om dette evt. hvor høy hcg man må ha for at det slår ut på clearblue digital? Takk for svar ❤️ Anonymkode: d55e9...a68
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Jeg vet ikke hva clear blue slår ut på, men mange har grense på 25. hvis jeg husker korrekt så tar det også litt lengre tid før hcg er ute av urinen, fremfor blodet. når jeg hadde ma og medisinsk abort for en stund siden så brukte kroppen ca 1,5 døgn på halvering av hcg. Så alle kropper er ulike. Ettersom hcg er såpass lav så burde det ikke være noen rester heller. prøv så godt du kan å ikke tenke på det (veldig lett å si 😫) så kommer nok mensen etterhvert. ❤️ Anonymkode: 5e4a3...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå