AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Jeg tenker over det. Jeg tror forholdene jeg har hatt har vært mer basert på at jeg er redd for å være alene, bondet over felles problemer og sorg, sånne ting. Det stoppet med det siste forholdet mitt som ble direkte voldelig og farlig, jeg har vært singel de siste 4 årene og merker at jeg har forandret måten jeg ser på menn og kjærlighet. Desto bedre jeg hr det med meg selv, desto mindre ønsker jeg en mann på den måten. Jeg har, i noen måneder, hatt en veldig flørtende tone med en som jobber et sted jeg ofte er innom, jeg merker det er noe der, ikke et desperat ønske om et forhold og sammen for evig og alltid, og helt oppslukt som før, men et ordentlig ønske om å bli bedre kjent med ham og se hvordan det går. Jeg smiler når jeg tenker på ham, og han gjør alltid dagen min super. Jeg lurer på om jeg er litt forelsket? Men så går det noen ganger uker mellom hver gang vi ses, og og jeg møter andre menn og blir betatt, uten at det blir til noe mer, men jeg tenker at jeg kanskje ikke er forelsket i ham da? Er ikke så lett dette her, føler meg veldig uerfaren og umoden egentlig. Anonymkode: 1ee75...689
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Du er kanskje litt betatt. Anonymkode: 414a7...7c0
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du er kanskje litt betatt. Anonymkode: 414a7...7c0 Ja det kan nok stemme, betatt i allefall og liker hans selskap godt. Rart å sette ord på følelser på den måten, veldig godt. Anonymkode: 1ee75...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå