Mockbamilla Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Skal feire 50-årsdagen til pappa neste helg. Tenkte jeg skulle lage trollkrem, men hva kan jeg servere ved siden av? Synes det blir for enkelt med boller eller vaffel. Skal ikke ha det som dessert, men på kakebordet. Noen som kan hjelpe meg?
Arkana Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 Kransekake, mandelkake, pletter, lapper, pannekaker...
Mockbamilla Skrevet 20. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2005 Takk for tips! Lurer på om jeg skal gå for Mandelkake med vaniljekrem, og trollkrem ved siden av. For det blir vel bare tull å ha det oppå kaka..? :klø:
skrue Skrevet 20. september 2005 #5 Skrevet 20. september 2005 Jeg ville ha hatt kaken ved siden av. Jeg pleier å spise trollkrem fra dyp tallerken uten noe ved siden av. En nøttekake av et eller annet slag er sikkert bra. Kanskje kaken ikke bør være så søt, for kremen er jo ganske søt i seg selv. Iallefall den jeg er vant med. Smak og behag.
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 Synes trollkrem gjør seg best i en skål ved siden av noe annet. Krumkaker formet over en kopp er jo en klassiker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå