AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Og på hvilken måte bidrar dere til et godt arbeidsmiljø? Er dere opptatt av å bidra til et godt arbeidsmiljø? Anonymkode: b3eac...9c5
Kristin70 Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Ingen, jeg bidrar ingenting, da jeg begynte i ny jobb i fjor høst og frem til nå sittet på hjemmekontor. På tidligere arbeidsplasser har jeg vært med på større sosiale arrangement, men det er lenge siden jeg drakk fredagspils på jobb, det tok vel slutt da jeg fikk barn. Jeg har planer om å være med på arrangement, men jeg tror ikke det blir like gøy som på forrige arbeidsplass.
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Selvfølgelig! Det gjør man ved å være pålitelig, tilgjengelig, ikke baksnakke, gjøre jobben sin og dra lasset sammen. Det koster heller ikke mange kaloriene å ta med seg et fat fra overskuddet av frukt og bær fra hagen, for å sette på bordet i kaffekroken.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Har null sosial funksjon, men er den som hjelper andre og backer dem om de skal på ferie os. For meg er et godt samarbeid viktig, ikke tørrprat om vær og vind. Anonymkode: 7fc52...831 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 Jeg var han som ble plaget av sjefene og fikk skylda for ting, selv om det ikke var min skyld. Ble også baksnakket av kollegaene har jeg skjønt i ettertid. Anonymkode: b6759...549
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Jeg er den som spøker og sprer glede på jobb. Jeg arrangerer også jobbfester. Anonymkode: ab578...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Bidrar ingenting på jobb, hverken faglig eller sosialt. Anonymkode: 68ca8...dcc
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var han som ble plaget av sjefene og fikk skylda for ting, selv om det ikke var min skyld. Ble også baksnakket av kollegaene har jeg skjønt i ettertid. Anonymkode: b6759...549 jobber du der ennÅ? Anonymkode: 97612...94a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var han som ble plaget av sjefene og fikk skylda for ting, selv om det ikke var min skyld. Ble også baksnakket av kollegaene har jeg skjønt i ettertid. Anonymkode: b6759...549 Du var sikker på at du ikke var vedkommende som så spøkelser på høylys dag? Anonymkode: 68ca8...dcc
Elidaa Skrevet 12. august 2021 #10 Skrevet 12. august 2021 Er vel den som prøver å løse opp i konflikter, få folk til å ordne opp istedenfor å spre masse negativ energi. Også prater jeg mye, prater med alle, og er litt tullete. Tar ansvar, og ser hva som trengs å gjøre. Snill og forståelsesfull, men ærlig typ person. Arbeidsmiljø er utrolig viktig! 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #11 Skrevet 12. august 2021 Jeg er ikke spesielt ivrig på møter og sosiale treff med min egen avdeling. Jeg liker å jobbe selvstendig og føler ikke at jeg har mye til felles med dem. Forhåpentligvis kommuniserer jeg ikke dette så tydelig, og stiller opp på alt. Jeg er derimot veldig interessert i sosiale arrangement som involverer hele firmaet. Jeg jobber i et kreativt firma med mange mennesker, og jeg elsker de store festene, julebordene, stafettene og workshoppene der vi kan treffes på tvers av avdeling. Og ja - jeg skulle ha jobbet i en annen avdeling. Det får komme etterhvert, tiden for å bytte er ikke akkurat nå. Anonymkode: 2c389...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #12 Skrevet 12. august 2021 Jobber på et kundesenter. Elsker å latterliggjøre kundene med andre på jobben. Ikke alle kunder da, de slemme. Anonymkode: 53c41...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #13 Skrevet 12. august 2021 Liker best å jobbe rolig for meg selv og ikke bruke over 30 min i pausen med kollegaene. Det er helt greit, men det stjeler unødvendig med tid. Vil ikke måtte jobbe ekstra pga å ha det fryktelig sosialt. Jeg bidrar ikke så mye vokalt, sitter mest å hører på hva andre har å si. Anonymkode: 1f29a...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #14 Skrevet 12. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er den som spøker og sprer glede på jobb. Jeg arrangerer også jobbfester. Anonymkode: ab578...7ed Samme her. Har alltid vært en av de mest populære i de ulike arbeidsplassene mine. Det har hjulpet meg når det kommer til lønnsøkning, bonus og å få interessante prosjekter. Anonymkode: 18723...030
AliceNextDoor Skrevet 12. august 2021 #15 Skrevet 12. august 2021 Jeg har ikke vært veldig delaktig i sosiale happenings utenfor jobb, det har oppriktig talt skjedd mye av nå i senere tid. Allikevel føler jeg at jeg alltid har vært med på å bidra til miljøet på jobb, men jeg har også alltid følt meg litt utenfor fordi jeg ikke er helt på samme samtale-tema og interesser som kollegaene mine. Jeg føler jo at jeg er den som også bidrar til faglig tyngde på jobb, jeg blir spurt om hva jeg mener om diverse problemstillinger. Er også en av de som sier ifra om noe blir feil i forhold til miljøet blant de ansatte. Jobben er ikke livet mitt, men jeg liker meg veldig godt der og trives blant mine kolleger.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #16 Skrevet 12. august 2021 Har ansvarsvakter 95% av vaktene jeg jobber så jeg er den både ansatte og pasienter hører på og gjør som jeg sier. Jeg liker også å høre hva folk sier og snakker med kollegaene både på jobb og Messenger etter jobb. Liker jobben og kollegaene mine godt og de liker meg. Anonymkode: 804c7...f4b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #17 Skrevet 14. august 2021 Jeg er den eneste som gidder engasjere meg i ting og er derfor både verneombud, tillitsvalgt og amu-leder. prøver å bedre det sosiale på jobb og tror generelt jeg er godt likt. Vi hadde en leder for en tid tilbake hvor det var veldig mye styr. Pga vervene mine betrodde veldig mange seg til meg og jeg var nøkkelpersonen som tilslutt fikk han fjerna. Dette fikk jeg stjerne i margen for hos mange. Nå er jeg egentlig bare sliten av å dra lasset alene og at ingen vil ta i det minste ETT av vervene mine eller være vara. Jeg trives langt mindre nå enn det jeg gir utrykk for å har begynt å søke andre jobber Anonymkode: 3a16d...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå