AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Er ca. 6 uker siden jeg opplevde en SA i uke 10+5. Blødde som en svak mens i ca to uker, og siden da har jeg blødd litt nå og da. Noe hver dag, ikke en hel dag uten enten spotting eller noen dager litt mer. Fikk positiv eggløsningstest for noen dager siden, men var blod i slimet (eggløsningsslim?). Blødd litt hver dag siden,men ikke mye. Bare litt i truseinnlegg, og litt når jeg er på do. Det er iblant friskt rødt/rosa blod, andre ganger litt mer rødbrunt (sorry for detaljer). Men jeg er veldig utålmodig etter å bli gravid igjen, så blir helt fortvilt når jeg nok en dag ser det kommer litt blod fremdeles. Lurer da på om dette er vanlig, eller om jeg burde kontakte lege/sykehus? Har ingen smerter. Er det i det hele tatt mulig å bli gravid på en eggløsning (om den har skjedd, men hadde positiv eggløsningstest) selv om jeg blør bittelitt hver dag? Kan man være fruktbar mens man blør litt eller er eggløsningen ikke ordentlig så lenge det kommer noe blod? Anonymkode: 9d47f...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå