Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer sier at han jobber veldig mye. Han har ingen selvironi når det gjelder jobb. Han tjener godt og tror så absolutt han fortjener det. Ofte gjør han ikke noe i flere timer og sender bilder og nyhetsoppslag samt annonser på finn.  Han er på butikken, trener og fikser ting i arbeidstiden uten å ta det igjen på kveldstid, så i snitt jobber han ca 3 timer hver dag og resten går med til trening osv. Han har ingen lederstilling og skal egentlig produsere, men har nok en gråsonestilling som ikke er særlig målbar. Det er ikke det som irriterer meg, men det å selv tro at han jobber så mye når det er ren løgn. Hvordan går det i det hele tatt an å påstå noe sånt.

Jeg synes forøvrig at vi spiser ganske usunt. Dette var han ikke enig i. Han spiser sunt! Fakta er at han ikke gjør det, og heller ikke jeg. Vi spiser aldri fisk og minimalt med grønt. Det blir mye junk. Jeg fikk påvist mangler og tar selv tak i dette.

Det samme gjelder sportsprestasjoner, fiske, bilkjøring, økonomi. Selvtillit på alle arenaer.

All denne livsløgnen fikk meg til å innse hva som menes med at menn ofte overvurderer egene prestasjoner i jobb.

Anonymkode: b075a...eda

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha....

Anonymkode: 653da...b1b

• Liker 2
Skrevet

Hva skal du frem til med innlegget? 

• Liker 4
Skrevet

Du dømmer altså alle andre menn utifra din egen samboer?  Som tydeligvis er helt ubrukelig, og jeg skjønner ikke hvorfor du er sammen med ham. Det høres ikke ut som om du liker ham engang. 

Anonymkode: 42c07...70a

• Liker 8
Skrevet

Menn har en tendens til å overvurdere sine egne evner mens kvinner omvendt. Er nok en grunn til at de slipper unna med mye også, så er det mange dårligere ledere der ute itillegg. 

Anonymkode: fe38f...3d8

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Samboer sier at han jobber veldig mye. Han har ingen selvironi når det gjelder jobb. Han tjener godt og tror så absolutt han fortjener det. Ofte gjør han ikke noe i flere timer og sender bilder og nyhetsoppslag samt annonser på finn.  Han er på butikken, trener og fikser ting i arbeidstiden uten å ta det igjen på kveldstid, så i snitt jobber han ca 3 timer hver dag og resten går med til trening osv. Han har ingen lederstilling og skal egentlig produsere, men har nok en gråsonestilling som ikke er særlig målbar. Det er ikke det som irriterer meg, men det å selv tro at han jobber så mye når det er ren løgn. Hvordan går det i det hele tatt an å påstå noe sånt.

Jeg synes forøvrig at vi spiser ganske usunt. Dette var han ikke enig i. Han spiser sunt! Fakta er at han ikke gjør det, og heller ikke jeg. Vi spiser aldri fisk og minimalt med grønt. Det blir mye junk. Jeg fikk påvist mangler og tar selv tak i dette.

Det samme gjelder sportsprestasjoner, fiske, bilkjøring, økonomi. Selvtillit på alle arenaer.

All denne livsløgnen fikk meg til å innse hva som menes med at menn ofte overvurderer egene prestasjoner i jobb.

Anonymkode: b075a...eda

Høres ut som den typen som anser all tid han tilbringer i hjemmet som "husarbeid". Og det høres ut som dere to ikke er helt i takt med hverandre.

Anonymkode: 721bc...7e1

• Liker 1
Skrevet

Hvis dette var tilfelle burde det jo være ekstremt lønnsomt for private bedrifter å ansette kvinner i stedet for menn.

...men slik er det jo ikke.

Anonymkode: 78fbd...5b7

• Liker 1
Skrevet

Mannfolk er mer aggressive på forhandling av lønn. 

Anonymkode: f4523...33f

• Liker 2
Skrevet

Jobber utelukkende med menn, og ja det stemmer for mange 🙄

Anonymkode: ca3b2...eac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...