AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Det var jo en strek i regningen. Jeg hadde tenkt meg på tangokurs som singel. Men de krever parvis påmelding. Og jeg kjenner ingen som vil bli med. Finne seg en annen aktivitet da 😎😎😎 Anonymkode: 14ea0...dda
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Eller prøv å finn deg en dansepartner. Søk på facebook, venner etc. Anonymkode: 06fee...72e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Er dansekurs bra sjekkested da? Har hørt om single menn som har blitt bedt om å forlate danseklubb fordi det ikke var ønskelig med sjekking 🤭 De hadde ikke prøvd seg på noen, men det var nok tydelig at de ikke hadde en genuin interesse for dans 😂 Anonymkode: aba4f...239
Antiviruset Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er dansekurs bra sjekkested da? Har hørt om single menn som har blitt bedt om å forlate danseklubb fordi det ikke var ønskelig med sjekking 🤭 De hadde ikke prøvd seg på noen, men det var nok tydelig at de ikke hadde en genuin interesse for dans 😂 Anonymkode: aba4f...239 Ha ha ha rytme som en elefant ? Blir fort stygge skader av slikt Tenkte tanken selv da jeg var singel, men fant ut at det var best å skygge banen
GrønnNellik68 Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var jo en strek i regningen. Jeg hadde tenkt meg på tangokurs som singel. Men de krever parvis påmelding. Og jeg kjenner ingen som vil bli med. Finne seg en annen aktivitet da 😎😎😎 Anonymkode: 14ea0...dda Er du fullvaksinert da?? Da har du jo grønt korona pass de kan jo ikke nekte det vil jeg tro?? Holder egentlig med 3 uker etter første dose..da ble mitt korona pass grønt. 1
Serafin Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det var jo en strek i regningen. Jeg hadde tenkt meg på tangokurs som singel. Men de krever parvis påmelding. Og jeg kjenner ingen som vil bli med. Finne seg en annen aktivitet da 😎😎😎 Anonymkode: 14ea0...dda Det finnes kurs for single også . Salsakompaniet tilbyr kurs for de uten partner. Det heter 1 on 1. Starter nå i august måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå