Gå til innhold

Kvinner: Hva tenner deg ved å være den som dominerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så mange kvinner tenner på å dominere en mannlig partner, men dere som har noen gener som sier ja til dette, hva kunne vært ok for deg? Hvilke settinger kunne du tenkt deg ville vært litt turn on å prøve ut? Enten det er psykisk eller fysisk, eller begge metoder. What's in it for you? (enten du er dom allerede eller bare tenker, hvorfor ikke?)

Anonymkode: eb885...1a7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke særlig erfaring med dette, men synes det er turn on å ha kontroll. Jeg er litt mer spontan av meg enn partner, og synes det er spennende å være utenfor senga og soverommet. Så enkelt som å ha blindfold på og bruke butplug (gjerne med vibrasjon) og "melke" mannen min. Er noe med det å vite at du har kontrollen som er turn on i seg selv, for min del værtfall!

Anonymkode: 69d7e...790

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker det kan være turn on med enkel binding av armer og feks bein og bind for øynene. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor skal jeg begynne? 

Håndjern, tau, gag, hette, flogger, kyskhetsbelte, ruined orgasm, analsex, strapon.. and so on.

Anonymkode: a5cdc...554

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker å se hvor tent han blir, det å ha kontrollen over han og hans orgasme, se han ydmyket foran meg men samtidig kåt. Ikke så glad i å gi for mye smerte, er mer den delen at jeg har kontrollen og han blir "brukt og ydmyket" som tenner meg.

Anonymkode: 6770f...eb4

• Liker 5
Skrevet

Å styre og ta kontroll 

Å bruke ham

Å se den hengivne nytelsen hans 

Anonymkode: a4101...aed

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ikke så mange kvinner tenner på å dominere en mannlig partner, men dere som har noen gener som sier ja til dette, hva kunne vært ok for deg? Hvilke settinger kunne du tenkt deg ville vært litt turn on å prøve ut? Enten det er psykisk eller fysisk, eller begge metoder. What's in it for you? (enten du er dom allerede eller bare tenker, hvorfor ikke?)

Liker best å påføre psykisk smerte, men kan også like å påføre kjæresten min fysisk smerte. Det kan vær å ydmyke han (så klart med samtykke), få han til å gjøre nedverdigende ting, gå i stringtruse, få han til å få ståkuk på butikken, spytte han i fjeset under sex, tisse på han mens jeg rir han, piske han, binde han fast i sengen så han er helt hjelpesløs og bruke han til min nytelse, for eksempel ri han til jeg får orgasme og så la han ligge igjen i sengen fastbundet mens jeg går og dusjer. 

Vi leker i lag på en trygg måte og har kodeord til når vi skal avbryte leken og vi begge liker dette. 

Jeg har tent på slike ting siden barndommen, siden jeg var sikkert 8-9 år. Og jeg er svært feminin selv om jeg har denne seksualiteten og kjæresten min ser veldig maskulin ut, så utenifra ser vi ut som et tradisjonelt par. 

Jeg tenner på ydmykelse, makt og kontroll tror jeg.. og kan like å bestemme over hans orgasme og nytelse.. jeg vet ikke hvorfor jeg liker det og jeg vet heller ikke hvor vanlig det er at kvinner tenner på dette, men det jeg vet er at jeg ikke kan være sammen med en tradisjonell dominant mann fordi D vil jeg kjede meg. Jeg kan være den submissive, men ikke over lang tid, bare i ny og ne for variasjon. 

Anonymkode: 13a5c...a3c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Liker best å påføre psykisk smerte, men kan også like å påføre kjæresten min fysisk smerte. Det kan vær å ydmyke han (så klart med samtykke), få han til å gjøre nedverdigende ting, gå i stringtruse, få han til å få ståkuk på butikken, spytte han i fjeset under sex, tisse på han mens jeg rir han, piske han, binde han fast i sengen så han er helt hjelpesløs og bruke han til min nytelse, for eksempel ri han til jeg får orgasme og så la han ligge igjen i sengen fastbundet mens jeg går og dusjer. 

Vi leker i lag på en trygg måte og har kodeord til når vi skal avbryte leken og vi begge liker dette. 

Jeg har tent på slike ting siden barndommen, siden jeg var sikkert 8-9 år. Og jeg er svært feminin selv om jeg har denne seksualiteten og kjæresten min ser veldig maskulin ut, så utenifra ser vi ut som et tradisjonelt par. 

Jeg tenner på ydmykelse, makt og kontroll tror jeg.. og kan like å bestemme over hans orgasme og nytelse.. jeg vet ikke hvorfor jeg liker det og jeg vet heller ikke hvor vanlig det er at kvinner tenner på dette, men det jeg vet er at jeg ikke kan være sammen med en tradisjonell dominant mann fordi D vil jeg kjede meg. Jeg kan være den submissive, men ikke over lang tid, bare i ny og ne for variasjon. 

Anonymkode: 13a5c...a3c

Dette var spennende å lese, at damer kan tenne på slike ting. Jeg er sub, men samboer vet ikke. Jeg har lyst til å ta det opp med henne, litt forsiktig. Jeg vil ikke at hun skal gjøre ting for meg, men at det skal være noe i det for henne også. For meg er det også den psykiske biten som tenner mest. Det at hun utnytter meg og min lyst på henne, med overlegenhet. For å teste meg, hvor mye jeg tåler, hvor sterk lysten min er.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg liker å se hvor tent han blir, det å ha kontrollen over han og hans orgasme, se han ydmyket foran meg men samtidig kåt. Ikke så glad i å gi for mye smerte, er mer den delen at jeg har kontrollen og han blir "brukt og ydmyket" som tenner meg.

At hun kontrollerer mine orgasmer er noe som tenner meg også, at hun frister meg og nekter meg sex. Ikke i evig tid selvsagt. Men at hun får meg til å gjøre andre ting for henne fordi jeg har lyst på sex med henne. Presser meg skikkelig til å gjøre ting jeg hater, og gir meg små belønninger av og til.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2021 den 23.55):

Hvor skal jeg begynne? 

Håndjern, tau, gag, hette, flogger, kyskhetsbelte, ruined orgasm, analsex, strapon.. and so on.

Bra begynnelse :sjenert:😎

• Liker 1
Skrevet

Det er jo det at jeg da må hente fjernkontrollen, og kan skifte kanal. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2021 den 0.01):

På hvilke måter ønsker du å ydmyke han? For egen del skulle jeg gjerne gitt meg fullstendig hen til en lekker hunk som visste å behandle meg hemningsløst bra mens han måtte «lide» seg gjennom seansen som tilskuer, gjerne bundet fast til stolen……

Anonymkode: 5bcf7...e76

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

At jeg har makt og kontroll over han og hans nytelse. At jeg bestemmer og han ikke har noe han skulle ha sagt 😍

At han ikke får lov å ta på meg eller gjøre noe uten mitt samtykke og at jeg er den som gjør ting med han . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2021 den 23.55):

Hvor skal jeg begynne? 

Som regel foretrekker jeg at han dominerer meg, gjerne med det som er uthevet i denne fargen

Av og til er det utrolig deilig med rollebytte og det er nesten så jeg skammer meg litt over å innrømme at det i denne fargen tenner meg helt vilt. Det kan være euforisk å være litt slem med han noen ganger og ydmyke han litt :flau:

• Liker 1
Skrevet
Tennplugg skrev (2 minutter siden):

Som regel foretrekker jeg at han dominerer meg, gjerne med det som er uthevet i denne fargen

Av og til er det utrolig deilig med rollebytte og det er nesten så jeg skammer meg litt over å innrømme at det i denne fargen tenner meg helt vilt. Det kan være euforisk å være litt slem med han noen ganger og ydmyke han litt :flau:

"Som regel foretrekker du..."  men så kommer det en innrømmelse til slutt..
For meg høres det ut som at det du egentlig setter aller mest pris på, er å være litt slem 😄. Go girl!

• Liker 1
Skrevet

Det er første gangen jeg har trykket liker på samtlige kommentarer, så da er jeg vel avslørt at jeg liker dominate kvinner...

Hvordan kvinner vet når de skal stoppe i post-orgasme er meg et mysterium, den ventetiden før hun begynner igjen, balanseres på en kant mindre enn et kløvd fluefittehår...

Kjære Julenisse, gi meg en domina til jul🎅😇🤞

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

"Som regel foretrekker du..."  men så kommer det en innrømmelse til slutt..
For meg høres det ut som at det du egentlig setter aller mest pris på, er å være litt slem 😄. Go girl!

😘Noen ganger så :sjenert: 

Her er en hilsen til min mann fra forrige fredag..... 😈

IMG_0627.jpeg

Endret av Tennplugg
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2021 den 13.05):

Ikke så mange kvinner tenner på å dominere en mannlig partne

Takk og pris for det.

Anonymkode: ca201...6f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...