Gå til innhold

I morgen fredag den 13 kl 12.30 holder regjeringen pressekonferanse om koronasituasjonen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen fredag den 13 kl 12.30 holder regjeringen pressekonferanse om koronasituasjonen.

Blir spennende å høre hva som blir sagt der. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det blir vel snart i mål. Ut september skal alle være vaksinert med to doser og samfunnet vil åpne og at skolene skal åpne på grønt nivå og så blir det lokale nedstegninger som før ved oppblomstring. Ser ikke for meg så mye nytt akkurat..Hva tror dere andre?

• Liker 2
Skrevet

Burde det ikke vært fredag den 13. klokka 13:30?

• Liker 4
Skrevet
Justlooking skrev (3 minutter siden):

Burde det ikke vært fredag den 13. klokka 13:30?

Jeg tenker klokken 13.13 er det mest naturlige! 😅

• Liker 9
Skrevet

Fredag 13... hm sjelden godt nytt. 

• Liker 1
Skrevet
Bente1234 skrev (33 minutter siden):

Ja det blir vel snart i mål. Ut september skal alle være vaksinert med to doser og samfunnet vil åpne og at skolene skal åpne på grønt nivå og så blir det lokale nedstegninger som før ved oppblomstring. Ser ikke for meg så mye nytt akkurat..Hva tror dere andre?

Alle er jo ikke vaksinert med to doser da. Jeg har ikke fått time til dose 2 før i slutten av oktober, og det gjelder også flere jeg kjenner. 

• Liker 6
Skrevet
Pås skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker klokken 13.13 er det mest naturlige! 😅

Ja, tenkte jeg også først men det var så fryktelig urundt 😅

Skrevet
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Alle er jo ikke vaksinert med to doser da. Jeg har ikke fått time til dose 2 før i slutten av oktober, og det gjelder også flere jeg kjenner. 

Det vil bli fremskyndet har jeg hørt jeg har slutten av september men regner med de flyttes kanskje 2-3 uker frem.  Plutselig ringer de og da er jeg klar som ett egg jeg. 

• Liker 2
Skrevet
Bente1234 skrev (5 minutter siden):

Det vil bli fremskyndet har jeg hørt jeg har slutten av september men regner med de flyttes kanskje 2-3 uker frem.  Plutselig ringer de og da er jeg klar som ett egg jeg. 

Ja, det blir fremskyndet for mange, men om det gjelder alle vet jeg ikke? Selv fikk jeg denne uke fremskyndet min time halvannen måned. Ingen telefon, bare sms med ny time. Vi får kanskje vite mer i morgen.

Skrevet

De regner jo med at alle skal ha fått tilbudt dose 2 innen utgangen av september, så de som har timer etter det kommer til å få nye timer. Kjenner flere som har fått time 4-6 uker tidligere enn de opprinnelig hadde. 

Skrevet

Når det er Bent Høie så er det gode nyheter. 

Når det er dårlige nyheter sender han statssekretæren eller en byråkrat. Det er tross valg. 

• Liker 3
Skrevet

Spennende men tror de kommer med nye tiltak pga økende smitte. Vi får bare vente og se.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Får håpe det blir noen tiltak så man ikke får så mye smitte før folk får dose 2. Men det blir nok ikke det..

Endret av NorthernLight
  • Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, Pølsevann said:

De regner jo med at alle skal ha fått tilbudt dose 2 innen utgangen av september, så de som har timer etter det kommer til å få nye timer. Kjenner flere som har fått time 4-6 uker tidligere enn de opprinnelig hadde. 

Håper det. Har time i slutten av oktober og kjenner jeg er særdeles ukomfortabel med at de skal ha fullt frislipp før alle som ønsker er fullvaksinert.

• Liker 4
Skrevet

Syns ikke dette er så spennende lenger😝😂

• Liker 3
Skrevet

Her ble alle som en hentet tilbake på arbeidsplassen denne uka - fult, delvis eller uvaksinert..  så hadde egentlig digga det litt hvis det ble presisert fortsatt hjemmekontor i morgen... 

• Liker 4
Gjest Villfisker
Skrevet

Skjer nok litt av hvert da ja ;) 

Kan se for meg at Erna slår tåa i et trappetrinn, og noen får kaffen i slipset og på skjorta, og stativer velter :ironi:

Skrevet
mariie skrev (28 minutter siden):

Her ble alle som en hentet tilbake på arbeidsplassen denne uka - fult, delvis eller uvaksinert..  så hadde egentlig digga det litt hvis det ble presisert fortsatt hjemmekontor i morgen... 

Vi er fortsatt hjemme. Vaksinerte eller ei er et ikke-tema heldigvis. De følger kun anbefalingene til kommunen bedriften ligger i. Men tror det nærmer seg oppmøte snart dessverre.. Har vært utrolig deilig å slippe reiseveien bla. 

• Liker 1
Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Danmark kutter ut 1-meteren fra og med 14. august. Skal tro Høie kopierer Danmark og kunngjør det samme? (Fra 1. oktober da vel.)

Skrevet
NorthernLight skrev (3 timer siden):

Får håpe det blir noen tiltak så man ikke får så mye smitte før folk får dose 2. Men det blir nok ikke det..

Siden Stoltenberg kommer så tror jeg det kan være noe nytt om vaksinasjonen. Kanskje de oppgir en dato for vaksinasjon av barn , i hvert fall 16-17 åringer , kanskje også et estimat for de yngre. Nå har jo regjeringen (og mulig myntet på FHI også ) fått en del kritikk i media for og ikke komme med noe konkret om barn og vaksinasjon. Vaksinene er tross alt godkjente for barn ned til 12 år. Blant annet Anne Spurkeland og Ørjan Olsvik. Tipper andre eksperter i Norge også har sagt klart i fra. Astrid Meland i vg skrev foresten også en reflektert artikkel der hun belyser temaet. Tviler på at det kommer noen tiltak. 

• Liker 3
  • Opprett ny...