AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Skal begynne å prøve snart, så har noen spørsmål. Hvilken syklusapp anbefaler du (helst gratis)? Hvilke eggløsningstester anbefaler du? Anonymkode: 06626...dfc
Amatariel Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Jeg liker Fertilityfriend best. Finnes både i gratisversjon og premium. Førstnevnte fungerer helt utmerket. Av EL-tester har jeg best erfaring med strimlene fra Babyplan (de er rimelige) og digitale rosa fra Clearblue. Disse brukte jeg de få gangene jeg ble virkelig usikker på en strimmel. Veldig kjekt!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Liker appen Flo. Bruker babyplan sine og rfsu sine Anonymkode: 5dfe4...f42
storken11 Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 har brukt babyplan sine EL-tester og bruker FLO-appen! veldig fornøyd med den, både før prøving og nå under prøving!
masari Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 Bruker premom og eggløsningsstrips fra babyplan. Legger inn bilde av testene i appen så analyserer appen for meg. Veldig greit å følge med på fra syklus til syklus. Synes også det er greit å kaste testene og ha oversikt i appen med dato og klokkeslett sammen med bildet av testen 🙂
Bruspulver Skrevet 13. august 2021 #6 Skrevet 13. august 2021 Bruker fertility friend og glow. Synes glow har så fin oversikt over syklusene, men bruker elles ff til alt annet. Jeg har brukt el-tester fra pregmate, og er veldig fornøyd med de. Man kan få kjøpt pakker med så mange som 50 og 100stk. Sist kjøpte jeg en pakke med 100stk til rundt 350-400kr, da blir jo ikke prisen så fryktelig ille per test heller. Men frakt tar litt tid, så det kan være greit å ta med i beregningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå