AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Hei! Jeg ønsker å kjøpe meg noen gode kvalitetsgensere til høsten og vinteren. Ønsker å holde meg unna syntetiske stoffer. Lurer på om noen har erfaringer med gode gensere/cardigans, og hvilke merker som er bra? Ønsker å finne noen gode gensere og cardigans som ikke nupper, og er villig til å betale en del dersom jeg kan ha plaggene lenge. Setter pris på all hjelp!💓 Anonymkode: a28ae...646 1
AprilLudgate Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Mitt aller beste tips er faktisk: bruk høsten til å lære deg å strikke Sjekk Petiteknit. Pia Myhre Kamp på IG har mye fint på seg av strikk og. Noen selger også brukt. Grunnen til at jeg gidder anbefale noe såpass drastisk er at jeg ikke synes butikkull er særlig høy kvalitet, og når det er pent er prisen helt hinsides latterlig. En god strikkegenser/cardigan koster gjerne rundt tusenlappen, men liknende i butikk skal man gjerne ha endel mer for. Med maskinstrikk. Enkelte strikker også mot betaling, jeg har fått annonser på Tise for det. Vedkommende tok 500 for å strikke et plagg (og det er billig!) 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Jeg strikker ikke selv (får det ikke til og synes det er kjedelig), men har slekt som gjerne strikker på bestilling. Tips til hvor jeg kan finne fine gensere/mønster som jeg kan legge inn bestilling på? 😅 Anonymkode: 46971...cbf 1
Sally-Go-Round Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Samsøe Samsøe har fine ullgensere som holder sesong etter sesong. Bare gå inn på hjemmesiden deres og se 😊 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg strikker ikke selv (får det ikke til og synes det er kjedelig), men har slekt som gjerne strikker på bestilling. Tips til hvor jeg kan finne fine gensere/mønster som jeg kan legge inn bestilling på? 😅 Anonymkode: 46971...cbf Petit knit, pickles, sandnes garn, rauma garn, osv. Anonymkode: f2fe6...d51 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Holzweiler har mange fine synes jeg Anonymkode: 5f975...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Nøstebarn har basisplagg til voksen også, inkludert skjørt, cardigan, genser (som ikke er type ulltrøye). Woolland har mye fint i ull til voksen. Bestilt kjole i ull derfra. Lanullva har jeg cardigan fra, de har også andre ting. Anonymkode: 126dd...f8f 1
Lillemy- Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Jeg er fornøyd med ullgenserne mine fra Filippa K. Synes at de er litt dyre, så pleier å sjekke ut salget 😃 Ellers ville jeg sjekket ut Lindex, COS eller & Other Stories. De har litt rimeligere priser, men genserne pleier å ha ganske høy ullprosent 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #9 Skrevet 13. august 2021 Fløff skrev (21 timer siden): Mitt aller beste tips er faktisk: bruk høsten til å lære deg å strikke Sjekk Petiteknit. Pia Myhre Kamp på IG har mye fint på seg av strikk og. Noen selger også brukt. Grunnen til at jeg gidder anbefale noe såpass drastisk er at jeg ikke synes butikkull er særlig høy kvalitet, og når det er pent er prisen helt hinsides latterlig. En god strikkegenser/cardigan koster gjerne rundt tusenlappen, men liknende i butikk skal man gjerne ha endel mer for. Med maskinstrikk. Enkelte strikker også mot betaling, jeg har fått annonser på Tise for det. Vedkommende tok 500 for å strikke et plagg (og det er billig!) Enig! AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg strikker ikke selv (får det ikke til og synes det er kjedelig), men har slekt som gjerne strikker på bestilling. Tips til hvor jeg kan finne fine gensere/mønster som jeg kan legge inn bestilling på? 😅 Anonymkode: 46971...cbf Petiteknit, https://myfavouritethings-knitwear.com/collections/norsk , gsknitwear, claraknitwear, witre design og knitting for olive. Anonymkode: fbe2c...d80 1
Sotajenta Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 (endret) Se på kashmina.no. Fantastisk myke og gode plagg i kasjmirull. Dyre, men tar du vare på de holder de seg lenge😊 Endret 14. august 2021 av Sotajenta 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Jeg kjøpte en ullcardigan fra gestuz. Ganske stiv pris, men den blir ikke nuppete eller slitt selv om jeg har brukt den mye. Anonymkode: 497af...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 Jeg sverger til gensere i Kashmir, så myke og gode. Er ganske dyre da, som regel fra 1000-2000 for en genser. Kjøpte en til halv pris på høyer nå nylig, fra creative collective. Pleier å kjøpe på uniqlo når jeg er i utlandet, de er en del rimeligere. Anonymkode: 4dc69...b63 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #13 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sverger til gensere i Kashmir, så myke og gode. Er ganske dyre da, som regel fra 1000-2000 for en genser. Kjøpte en til halv pris på høyer nå nylig, fra creative collective. Pleier å kjøpe på uniqlo når jeg er i utlandet, de er en del rimeligere. Anonymkode: 4dc69...b63 Jeg er også veldig glad i kasjmir, men det meste av kasjmir har en nuppeperiode, og det må TS være klar over hvis hun går for en genser av det materialet, slik at hun ikke tror at det er dårlig kvalitet eller noe. I og med at hun etterlyser nuppefrie klær, tenkte jeg. Anonymkode: 1d7ea...06a 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #14 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-12 den 17.46): Jeg strikker ikke selv (får det ikke til og synes det er kjedelig), men har slekt som gjerne strikker på bestilling. Tips til hvor jeg kan finne fine gensere/mønster som jeg kan legge inn bestilling på? 😅 Anonymkode: 46971...cbf I tillegg til dem som er nevnt: Viking garn og Garnstudio.no Anonymkode: 33fb0...065 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå