Gå til innhold

Ingen symptomer på graviditeten, ikke bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 6, merker ikke noe spesielt til det, er det et dårlig tegn?

Anonymkode: 894fd...9b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke at det har noe å si i noen retning. Det betyr bare at graviditeten ikke påvirker deg noe spesielt. Og uke 6 er jo ganske tidlig, det er mange som ikke merker noe annet enn at mensen ikke er kommet til vanlig tid. 

Anonymkode: 8bc2d...151

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg tror ikke at det har noe å si i noen retning. Det betyr bare at graviditeten ikke påvirker deg noe spesielt. Og uke 6 er jo ganske tidlig, det er mange som ikke merker noe annet enn at mensen ikke er kommet til vanlig tid. 

Anonymkode: 8bc2d...151

Godt å høre, takk.

Anonymkode: 894fd...9b4

Skrevet

Trenger ikke å bety noe. Jeg var litt nervøs i starten da jeg gikk gravid med førstemann fordi jeg hadde ingen spesielle plager og veldig få symptomer gjennom hele svangerskapet, men alt gikk fint.  Med andremann kom omtrent alle symptomer og plager som finnes omtrent men ikke før i uke 7-8. 

Anonymkode: 1d170...459

Skrevet

Jeg har hatt svært lite symptomer, er nå i uke 24 og kjenner jeg blir raskere sliten og trøtt, og at jeg har litt strekksmerter i magen. Enkelte er også bedre på å "kjenne" etter ting og tang enn andre, eller har en lavere/høyere terskel for hva som er ubehagelig, så det trenger absolutt ikke å bety noe :)

Anonymkode: dd889...3fb

• Liker 3
Skrevet

Jeg er i uke 17 og venter enda på symptomer... har vært på to ultralyder hittil og alt så bra ut da. Det er bare ikke alle som får symptomer. Forrige svangerskap kjente jeg heller ikke noe før de første bevegelsene kom innenfra mellom uke 18-20. I mitt første svangerskap var jeg mye dårlig og kastet opp hver morgen. Så tror vi skal være glade for at vi ikke har symptomer egentlig.. men skjønner at du 'etterlyser' dem litt, for jeg syns også det kan være betryggende å kjenne noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...