Gå til innhold

Første gang i avstandsforhold. Jeg trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjæreste med en jeg møtte nylig, som dessverre måtte reise bort i noen måneder i jobbsammenheng (kun 1 måned etter vi møttes). Vi får kanskje møtes fysisk én gang ila. denne perioden, og vi må derfor holde kontakten over mobil. Vi rakk å bli ganske godt kjent og få en god del følelser for hverandre, men dette setter jo en liten stopper for utviklingen av forholdet.

Jeg er generelt ganske dårlig på å vise interesse/initiativ og følelser over mobil, og synes det er vanskelig å ta grep. Han er mer frempå og har sagt at han synes jeg er litt dårlig på dette. Jeg prøver å skjerpe meg...

Problemet mitt er at jeg er redd for å virke "masete", da han er på jobb og driver med mye rart på dagtid, mens jeg er student og lever mye roligere. Forholdet er såpass nytt at store kjærlighetserklæringer heller ikke er helt passende. Vi er unge nok til at mye av kommunikasjonen foregår over Snapchat, men vi prøver og ringes ofte.

Hvordan kan jeg bidra til å holde liv i dette forholdet, tro? Uten at det blir kjedelig? Vi kommuniserer behovene våre godt, men jeg er kanskje litt sosialt "tilbakestående" på visse områder og ja ... jeg trenger liksom å lære meg dette 🤭

Folk med erfaring med avstandsforhold, do's and don'ts - rop ut! 

Anonymkode: ea13b...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Snapchat mye, og det er viktig at du ikke sender for mye tekst for ofte. Det blir man så lei av. Prøv å være morsom, sexy og hyggelig i små doser av gangen, så får dere heller ringes for andre ting.

Anonymkode: 03cc7...68c

Skrevet

Jeg har snapsex med min. Filmer oss selv og sender, sender dirty meldinger. Ellers bare kommunikasjon gjennom dagen. Man må ikke prate hver dag heller.  

Anonymkode: 6acaa...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...