AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Hei! Jeg og venninna flytter til en ny leilighet for noen mnd siden. Det er en gammel Oslo-leilighet med stukkatur og takrosett osv. Men det lukter altså så ekkelt her. Som om det sitter gammelt kattepiss igjen i veggene. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 5a5ed...1dd
Bingo Bongo Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Det er noe som heter ozonbehandling som visstnok skal fjerne all vond lukt. Jeg har familiemedlemmer som har brukt det til å fjerne skikkelig inngrodd røykelukt i hvertfall. Men jeg aner ikke hva det koster for å få det gjort.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei! Jeg og venninna flytter til en ny leilighet for noen mnd siden. Det er en gammel Oslo-leilighet med stukkatur og takrosett osv. Men det lukter altså så ekkelt her. Som om det sitter gammelt kattepiss igjen i veggene. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 5a5ed...1dd Eier dere eller leier dere leiligheten? Hvis dere leier: Ta det opp med eieren. Anonymkode: 1c969...76f 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Det er nok den gamle isoleringen som gir den lukta. Men snakk med utleier så leiligheten kan få ozonbehandling. Anonymkode: c6b2f...14f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 Noen ganger hjelper det å bare vaske skikkelig godt, gulv og lister ol. Og evt male. Anonymkode: 8e888...d80
Anonymous 91 Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Sett en skål med eddik i det rommet det lukter. Å la den stå et par dager 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 Ikke noe hokuspokus dette. Bland vann med salmiakk og skrubb alle vegger, tak og gulv. Da burde lukten være borte. Hvis ikke det er mugg og fuktskader da.. Anonymkode: a77e7...f34
Pysa Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Har du noen sluk i leiligheten, fyll på vann. De kan tørke ut, og da lukter det gjerne litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå