AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Han legger ofte planer med meg som han ikke holder. Noen ganger avlyser han, men noen ganger gir han ikke en gang beskjed. (Vi bor ikke sammen). Eksempler: "I kveld når jeg er ferdig på jobb kan vi gå en tur sammen, jeg gir beskjed etter jobb". Han drar hjem etter jobb, sender bilder av at han trener, men følger ikke opp på avtalen. "I morgen slutter jeg kl 15, og da kan vi grille i parken". Kl 18 sender han melding at han er ferdig på jobb, og følger ikke opp på avtalen. "I morgen før jeg drar på en måneds ferie, så skal vi to spise en deilig middag sammen". Sender en melding i kveldingen om jeg vil drikke øl med han og en kollega... I går holdt han ikke en avtale igjen, og jeg sa at jeg ikke vil at han lager avtaler med meg som han ikke kan holde. Han ble sur og sa, jeg er en person som aldri kan love noe. Vi har vært sammen ett halvt år og han har vært slik hele tiden. Liker han godt, men brutte avtaler sliter i lengden. Noen andre som har erfaring med dette, og noen råd? Anonymkode: f4898...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Avtaler og tid med deg er ikke viktig for ham. Det er tydelig at du er langt nede på prioriteringslisten. Hva du velger å gjøre med det er opp til deg Anonymkode: 25e38...8a6 48
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Avtaler og tid med deg er ikke viktig for ham. Det er tydelig at du er langt nede på prioriteringslisten. Hva du velger å gjøre med det er opp til deg Anonymkode: 25e38...8a6 Tror han er veldig glad i meg, men ut i fra hvordan har prioriterer meg har du rett. Er redd for å angre om jeg gjør det slutt. Anonymkode: f4898...b2c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tror han er veldig glad i meg, men ut i fra hvordan har prioriterer meg har du rett. Er redd for å angre om jeg gjør det slutt. Anonymkode: f4898...b2c Han er i alle fall ikke redd for å miste deg. Det er tydelig. Anonymkode: 1665e...27d 35
Carrot Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 Så slutt å ta planene hans serilst, svar - vi får se hvordan det utvikler seg hver gang han sier noe slikt, ikke lag faste avtaler - planlegg tiden din slik du vil og hvis det er viktig for deg, minn han på avtalen før han får mulighet til å bryte den.. Han ser det kanskje ikke som en fast avtale men som et forslag og venter på din tilbakemelding.. 12
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Han bryr seg ikke om deg, det er dessverre tydelig. Mannen min har aldri brutt en avtale, og blir han forsinket sier han tidlig ifra. Hadde ikke giddet å være med en som er så dårlig på avtaler. Min tid er verd mer enn å bare sitte og vente i timesvis, altså. Anonymkode: 5e44c...4bc 11
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Han er i alle fall ikke redd for å miste deg. Det er tydelig. Anonymkode: 1665e...27d Nei, tror han vet for godt hvor han har meg. Anonymkode: f4898...b2c 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Spør du meg høres det mer ut som forslag enn avtaler fra hans side? Hva svarer du når han sier "i morgen kan vi lage middag"? Hvor fortsetter samtalen? Kanskje han opplever at dere ikke avtaler noe konkret og derfor ikke føler en forpliktelse til å følge opp? eventuelt, hvis det er avtalt og han bryter de så er han en gjøk og ikke verdt tiden din. Anonymkode: fdd8a...dfd 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Spør du meg høres det mer ut som forslag enn avtaler fra hans side? Hva svarer du når han sier "i morgen kan vi lage middag"? Hvor fortsetter samtalen? Kanskje han opplever at dere ikke avtaler noe konkret og derfor ikke føler en forpliktelse til å følge opp? eventuelt, hvis det er avtalt og han bryter de så er han en gjøk og ikke verdt tiden din. Anonymkode: fdd8a...dfd Da foreslår jeg gjerne et tidspunkt. Han sier alltid at han ikke kan avtale noe sikkert, fordi han aldri vet når han er ferdig på jobb. Jeg svarer, 'ok, si fra når du er ferdig da', og så hører jeg en avlysning veldig sent/evt han følger ikke opp Anonymkode: f4898...b2c 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #10 Skrevet 12. august 2021 10 minutter siden, Carrot said: Så slutt å ta planene hans serilst, svar - vi får se hvordan det utvikler seg hver gang han sier noe slikt, ikke lag faste avtaler - planlegg tiden din slik du vil og hvis det er viktig for deg, minn han på avtalen før han får mulighet til å bryte den.. Han ser det kanskje ikke som en fast avtale men som et forslag og venter på din tilbakemelding.. Takk for svar. Det er nettopp dette jeg må begynne med. Bare lage mine egne planer. Han lovet i går at han fremover kun lage avtaler når han er 100% sikker. Får se hvordan det går. Anonymkode: f4898...b2c 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #11 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Det er nettopp dette jeg må begynne med. Bare lage mine egne planer. Han lovet i går at han fremover kun lage avtaler når han er 100% sikker. Får se hvordan det går. Anonymkode: f4898...b2c Det ender vel med at du ikke hører så mye fra han, med tanke på dette som han sa: AnonymBruker skrev (1 time siden): Han ble sur og sa, jeg er en person som aldri kan love noe. Anonymkode: 94df9...918 9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #12 Skrevet 12. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det ender vel med at du ikke hører så mye fra han, med tanke på dette som han sa: Anonymkode: 94df9...918 Tenkte det samme. Dette er hans ord. Nei, det blir ikke mage avtaler fremover. Kanskje blir det, og han avlyser allikevel. Anonymkode: f4898...b2c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #13 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen ett halvt år og han har vært slik hele tiden. Liker han godt, men brutte avtaler sliter i lengden. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte det samme. Dette er hans ord. Nei, det blir ikke mage avtaler fremover. Kanskje blir det, og han avlyser allikevel. Anonymkode: f4898...b2c Jeg hadde ikke orket å hatt et kjæresteforhold med en person som er slik. Han har vært slik hele tiden skrev du også. Anonymkode: 94df9...918 12
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #14 Skrevet 12. august 2021 Ps. Noen mennesker synes at det er helt ok at andre sitter og venter på de når de ikke kommer allikevel og de ikke en gang gir beskjed om endrede planer. Han ser jo også at du finner deg i det... Jeg ville ha gjort det slutt med han. Det å ikke ha respekt for andres tid (han har ikke respekt for din tid) = et stort rødt flagg. Anonymkode: 94df9...918 15
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #15 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han legger ofte planer med meg som han ikke holder. Noen ganger avlyser han, men noen ganger gir han ikke en gang beskjed. (Vi bor ikke sammen). Eksempler: "I kveld når jeg er ferdig på jobb kan vi gå en tur sammen, jeg gir beskjed etter jobb". Han drar hjem etter jobb, sender bilder av at han trener, men følger ikke opp på avtalen. "I morgen slutter jeg kl 15, og da kan vi grille i parken". Kl 18 sender han melding at han er ferdig på jobb, og følger ikke opp på avtalen. "I morgen før jeg drar på en måneds ferie, så skal vi to spise en deilig middag sammen". Sender en melding i kveldingen om jeg vil drikke øl med han og en kollega... I går holdt han ikke en avtale igjen, og jeg sa at jeg ikke vil at han lager avtaler med meg som han ikke kan holde. Han ble sur og sa, jeg er en person som aldri kan love noe. Vi har vært sammen ett halvt år og han har vært slik hele tiden. Liker han godt, men brutte avtaler sliter i lengden. Noen andre som har erfaring med dette, og noen råd? Anonymkode: f4898...b2c Her er det du som må sette tydelige grenser. Han respekterer jo ikke deg og din tid i det hele tatt. Han bryr seg enkelt og greit ikke, og jeg hadde ikke giddet og kaste bort mer tid og energi på han hvis jeg var deg, og det hadde jeg gitt klar beskjed om. Da fikk det være opp til han om han skjerpet seg eller ikke hvis han vil fortsette. Anonymkode: fbee4...f13 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #16 Skrevet 12. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg hadde ikke orket å hatt et kjæresteforhold med en person som er slik. Han har vært slik hele tiden skrev du også. Anonymkode: 94df9...918 Får han ett bedre innfall så, endrer han planer ettersom det passer han. Anonymkode: f4898...b2c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #17 Skrevet 12. august 2021 Dette er ikke en kjæreste, dette er en FWB, så jeg hadde begynt å behandle han som det, og lagd avtaler med andre som det passet meg. Anonymkode: 8f0a0...abb 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #18 Skrevet 12. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Her er det du som må sette tydelige grenser. Han respekterer jo ikke deg og din tid i det hele tatt. Han bryr seg enkelt og greit ikke, og jeg hadde ikke giddet og kaste bort mer tid og energi på han hvis jeg var deg, og det hadde jeg gitt klar beskjed om. Da fikk det være opp til han om han skjerpet seg eller ikke hvis han vil fortsette. Anonymkode: fbee4...f13 Takk. Føler meg ikke respektert. Prøvde å ta det opp med han. Sa at jeg ikke vil at han legger planer han ikke kan holde, fordi det blokkerer min tid til å finne på ting med andre. Da sa han 'stakkars deg som har en jobb hvor du ikke trenger å jobbe helger og kan treffe dine venner da, i motsetning til meg som ikke har råd til å ha fri i helger'... (En kommentar som ikke hadde noe med saken å gjøre) Anonymkode: f4898...b2c 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #19 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk. Føler meg ikke respektert. Prøvde å ta det opp med han. Sa at jeg ikke vil at han legger planer han ikke kan holde, fordi det blokkerer min tid til å finne på ting med andre. Da sa han 'stakkars deg som har en jobb hvor du ikke trenger å jobbe helger og kan treffe dine venner da, i motsetning til meg som ikke har råd til å ha fri i helger'... (En kommentar som ikke hadde noe med saken å gjøre) Anonymkode: f4898...b2c Hva skal du egentlig med denne usympatiske drittsekken? Rydd han bort fra livet ditt 🧹 Anonymkode: 94df9...918 23
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #20 Skrevet 12. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er ikke en kjæreste, dette er en FWB, så jeg hadde begynt å behandle han som det, og lagd avtaler med andre som det passet meg. Anonymkode: 8f0a0...abb Han involverer meg i hans venner og familie, og treffer meg uten at sex forekommer også. Men det du skriver gir også mening.. Mener du at jeg burde se andre menn? Anonymkode: f4898...b2c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå