Gå til innhold

Flott dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest så mye leit og trist her inne på KG :grine2: Så da må jeg jo bare (forhåpentlig) snu litt på fokuset å spørre om noe positivt.

Så mitt spørsmål blir jo da, har du hatt en flott dag?

Selv har jeg hatt en sånn passe dag. Men har iallefall fått bevist at humøret kommer fortere tilbake når man har gode venner rundt seg som vet hvordan de kan oppmuntre meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en ganske bra dag, ja! Greit på jobben. God middag. I kveld skal jeg få skikk på huset (sånn høvelig da..) og kose meg med Amy når de små har byssa lallen. Jo, d er en dag på det jevne, og det er jo igrunnen en fin dag da!

Skrevet

Og jeg har en flott dag idag! Sånn er det å være forelska :hjerter_rundt:

Treffer kjæresten min senere i dag..... :hjerte: sukk...

Skrevet

Helt ærlig talt så vet jeg ikke enda men som regel pleier dagene ordne seg selv... (uten mye hjelp fra meg, gud veit...)

Våkna opp og har skuffa to, men hva søren; de er oppegående mennesker så jeg regner med at det går bra...

(sendt melding om at bla bla bla...det bare ble sånn osv.)

Begge kategorier er menn, ene en eks, den andre en "kandidat".

Jeg hadde det bedre uten noen av dem i går, og sikkert i dag også...

Men begge har grunn til å være litt sur, for jeg gikk mine egne veier...

I dag? Joda, regner med det...

Skrevet
Nå har jeg lest så mye leit og trist her inne på KG :grine2:  Så da må jeg jo bare (forhåpentlig) snu litt på fokuset å spørre om noe positivt.

Så mitt spørsmål blir jo da, har du hatt en flott dag?

Selv har jeg hatt en sånn passe dag. Men har iallefall fått bevist at humøret kommer fortere tilbake når man har gode venner rundt seg som vet hvordan de kan oppmuntre meg :)

Fantastisk initiativ Puhh!! :icon_smile:

Jeg stemmer i! Selv har jeg noen forgyldte dager for tiden som virker endeløse og behandler meg svært, svært bra :icon_razz:

Høsten er en av mine absolutte favoritter så jeg prøver å gripe hva gripes kan :icon_smile: I går gikk jeg forbi et lite hus hvor en gammel mann raket løv. Jeg sa til ham at "hei! Du må da ikke feie 'vekk' løvet!!" Og etter litt ble vi enige om at han skulle feie det utover hagen istedenfor :ler:

Noe annet ville liksom være å feie høsten 'vekk' og hvem vil vel det? Høsten er ment å ikle alt! Og slik må det fortsette :klovn:

Fortsatt god dag! :vinke:

Skrevet

Ja. Brukt masse penger på å kjøpe klær til barna. Det er deilig det!

Skrevet

Jajemen, jeg må da virkelig si at jeg har hatt en flott dag så langt.

:tommel:

Skrevet

Ja, har hatt en veldig god dag så langt :)

Skrevet

Jeg har hatt en virkelig flott dag. Mye som har bidratt til det, men mest skyer, høstfarger og et merkelig lys som vi har hatt her i dag. Jeg kan blir rørt til tårer av høsten.

Skrevet

Ja, dagen har vært fin, men jeg har veldig dårlig samvittighet for tiden. Jeg får ikke gjort det jeg føler er riktig , og det sliter masse på meg :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...