Gå til innhold

Menn har sluttet å sveipe meg til høyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på tinder i ca 3mnd. Jeg har tinder sølv (eller hva det heter) som gjør at jeg har på en funksjon sånn at jeg kun er synlig for de jeg selv har sveipet til høyre.

Jeg sveiper ikke så mange til høyre, men sveipet like mange de første dagene som jeg gjør nå. Men det er en vesentlig stor forskjell! For 3 mnd siden matchet jeg med de fleste jeg sveipet til høyre. Nå matcher jeg ikke med noen! Var egentlig kun de første ukene hvor matchene rullet inn.

Jeg har de samme bildene og den samme teksten- så hva kan grunnen være?

Anonymkode: ef6f6...4c3

Videoannonse
Annonse
Gjest Småbrukmann
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært på tinder i ca 3mnd. Jeg har tinder sølv (eller hva det heter) som gjør at jeg har på en funksjon sånn at jeg kun er synlig for de jeg selv har sveipet til høyre.

Jeg sveiper ikke så mange til høyre, men sveipet like mange de første dagene som jeg gjør nå. Men det er en vesentlig stor forskjell! For 3 mnd siden matchet jeg med de fleste jeg sveipet til høyre. Nå matcher jeg ikke med noen! Var egentlig kun de første ukene hvor matchene rullet inn.

Jeg har de samme bildene og den samme teksten- så hva kan grunnen være?

Få se deg da😊

Skrevet

Tror tinder er konstruert sånn for å få folk litt hekta på å bruke appen. Det dabber nok av etter hvert ja for de fleste hvis man ikke er insta babes da. 

• Liker 2
Skrevet

Til å begynne med blir du jo presentert for en stor eksisterende masse. Det vil jo være rart om det bare skulle pøse på i samme tempo. 

Anonymkode: 315bd...769

• Liker 2
Gjest Torstein
Skrevet

Da er det jo ingen som kan sveipe deg til høyre frøst, slik at du ser dem. Det reduserer oddsen.

Skrevet

Fortsatt bedre enn meg. jeg er nemlig en mann.

Anonymkode: 0f02c...c3a

Skrevet
Torstein skrev (4 timer siden):

Da er det jo ingen som kan sveipe deg til høyre frøst, slik at du ser dem. Det reduserer oddsen.

Ja det tenkte jeg på og, de fremstiller det som noe positivt å kunne vises kun til de man høyresveiper, noe man må betale for og som er en oppgradering fra tinder gull. Men egentlig er det en ulempe! Da kan man ikke lenger se hvem som har likt deg slik man kan i tinder gull. 

Anonymkode: 02422...0a2

• Liker 1
Skrevet

Da har det jo fungert en stund. For meg, som er en nokså bra mann synes jeg selv, slutter likes å komme etter et par uker. Vi snakker noen første dag, noen få andre dag og en og annen de neste to ukene. Etter det er det helt dødt.

Anonymkode: 4059f...6a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det tenkte jeg på og, de fremstiller det som noe positivt å kunne vises kun til de man høyresveiper, noe man må betale for og som er en oppgradering fra tinder gull. Men egentlig er det en ulempe! Da kan man ikke lenger se hvem som har likt deg slik man kan i tinder gull. 

Anonymkode: 02422...0a2

Det er jo ikke en ulempe når man ikke vil vises til alle og enhver. Jeg hadde tinder gull for rundt 6 mnd siden. Hadde 700 likes etter et par timer. Det var IKKE å anbefale hvertfall - ALTfor mange å velge mellom + flere som hadde sveipet meg som jeg absolutt ikke hadde lyst skulle vite at jeg var på tinder (kunder fra jobb, foreldre i klassen til ungene mine osv) - så det er ikke en ulempe synes jeg. :)

• Liker 1
Skrevet

Er Tinder for å finne kjærligheten eller bare for å få seg et ligg? Har aldri vært der, liker den gode gammeldagse måten- å møte folk..

Anonymkode: 4df90...56d

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er Tinder for å finne kjærligheten eller bare for å få seg et ligg? Har aldri vært der, liker den gode gammeldagse måten- å møte folk..

Anonymkode: 4df90...56d

Det er for begge deler. 

Anonymkode: c1d79...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...