Gå til innhold

Nettopp derfor slutshamer man damer og ikke menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Say no more... 

Screenshot_20210812-081918_Snapchat.jpg

Anonymkode: 227b1...9fb

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også var det dette med historie, forståelse, kunnskap…

Men du har det vel for travelt på incelforumene.

Anonymkode: fe972...b91

• Liker 44
Skrevet

Skjønner meg ikke på damer. De ønsker seg aller helst en erfaren mann men de vil ikke høre om at han har vært hos mange damer før dem heller. 

Det er som sånne arbeidsplasser som søker 10 års erfaring fra tidligere jobber og man er selv 21 år gammel og ferdig utdannet.... 

• Liker 6
Skrevet

Damer ønsker vell helst en player som har vært i flere lekegrinder før hun får temmet han, slik at hun kan gjør en tøffel ut av han. Og når han blir tøffel mister hun all interesse for han. For hvem ønsker en mann hun har formet (i hennes eget bilde) som er tøffel og tafatt type? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner meg ikke på damer. De ønsker seg aller helst en erfaren mann men de vil ikke høre om at han har vært hos mange damer før dem heller. 

Det er som sånne arbeidsplasser som søker 10 års erfaring fra tidligere jobber og man er selv 21 år gammel og ferdig utdannet.... 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Damer ønsker vell helst en player som har vært i flere lekegrinder før hun får temmet han, slik at hun kan gjør en tøffel ut av han. Og når han blir tøffel mister hun all interesse for han. For hvem ønsker en mann hun har formet (i hennes eget bilde) som er tøffel og tafatt type? 

For alle damer er like? Merkelig holdning. Kanskje det kan løsne litt hvis dere tenker på damer som mennesker, først og fremst.

Hvis dere har kamerater: Er Thomas og Kristian og Petter like? Nei? Vel, damer er heller ikke like. 

Anonymkode: fe972...b91

• Liker 29
Skrevet

🥱

Anonymkode: 95da8...9e4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Din analyse er helt på bærtur.

Anonymkode: ded4d...1b1

• Liker 20
Gjest På druen
Skrevet (endret)

Jeg vet da om flere feite og stygge menn som har pult mange damer. Hvis man er litt oppmerksom så ser man at ekle menn puler damer hele tiden. Det skjer jo at noen av dem gjør det mot damens vilje da. Og det er ikke mye å se opp til. Avskum kalles det. 

Endret av På druen
Skrevet

Kjenner to feite og stygge playere som harver over mange damer, samt en sliten rusmisbruker hvor alle tre er i forhold. Felles for alle er gode manipuleringsevner og lite respekt for andres grenser slik at noen alltid gir etter. Så er ikke alltid det kreves noe av mannen heller.

Anonymkode: 52716...94b

• Liker 17
Skrevet

I dannede kretser ser man ikke opp til horebukker som ligger rundt.

• Liker 25
Skrevet

Så sier hun også indirekte at det er ok å ligge rundt så lenge man legger innsats i det. Det er en merkelig holdning, er sex noe som bare er ok hvis det har blitt jobbet for og simpelthen ikke fordi man har lyst på? 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjenner to feite og stygge playere som harver over mange damer, samt en sliten rusmisbruker hvor alle tre er i forhold. Felles for alle er gode manipuleringsevner og lite respekt for andres grenser slik at noen alltid gir etter. Så er ikke alltid det kreves noe av mannen heller.

Er inne på noe her... mannfolk som er gode til å snakke for seg, har gode manipuleringsevne og lite respekt for andres følelser og grenser. Som du skriver det er alltids noen som gir etter og da har de jo oppnådd det de var ute etter. Ett ligg. En seriøs mann tror jeg ikke ville ha brukt den taktikken. 

• Liker 12
Skrevet
Isambard skrev (Akkurat nå):

Hva i all verden betyr dette? 

Hvor går grensen til dannede kretser, og ikke dannede kretser om jeg kan spørre?

Anonymkode: e8c19...1a6

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Bente1234 said:

Er inne på noe her... mannfolk som er gode til å snakke for seg, har gode manipuleringsevne og lite respekt for andres følelser og grenser. Som du skriver det er alltids noen som gir etter og da har de jo oppnådd det de var ute etter. Ett ligg. En seriøs mann tror jeg ikke ville ha brukt den taktikken. 

Nei, det ville de ikke. To av dem har prøvd dette på meg også, og var faktisk vanskelig å si nei til han ene selv om jeg syns han er ekkel på utsiden og innsiden. Man føler seg helt overkjørt etterpå. Men dette er selvsagt greit siden de er menn og «legger innsats», studs de da 😂

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
Isambard skrev (10 minutter siden):

Hva kjennetegner egentlig dannede kretser i 2021? Det samme som i 1962?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det ville de ikke. To av dem har prøvd dette på meg også, og var faktisk vanskelig å si nei til han ene selv om jeg syns han er ekkel på utsiden og innsiden. Man føler seg helt overkjørt etterpå. Men dette er selvsagt greit siden de er menn og «legger innsats», studs de da 😂

Ja når det gjelder å få seg litt sex er det utrolig til innsats de kan framvise. Ellers er det jevnt over dødt. ha ha ha ha

• Liker 6
Skrevet
Alterego666 skrev (15 minutter siden):

Hva kjennetegner egentlig dannede kretser i 2021? Det samme som i 1962?

Dere tar ordvalget mitt litt for seriøst.

• Liker 11
Skrevet

Elendig unnskyldning. Ingenting blir bedre av denne "grunnen", og det er ikke en unnskyldning. Dessuten er det ikke vanskelig å være en stud. Noen har vært det hele livet. Det er ikke sånn at hunks nødvendigvis har jobbet noe hardere enn damene i sin liga. Ingenting å skryte av.

Anonymkode: 7cf06...fbd

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Elendig unnskyldning. Ingenting blir bedre av denne "grunnen", og det er ikke en unnskyldning. Dessuten er det ikke vanskelig å være en stud. Noen har vært det hele livet. Det er ikke sånn at hunks nødvendigvis har jobbet noe hardere enn damene i sin liga. Ingenting å skryte av.

Anonymkode: 7cf06...fbd

Er rart hvordan det står at hunks gjør slik en innsats for sex, samtidig sier mange menn at hunks kan være en drittsekk med dårlig oppførsel og kvinner kaster seg over han uansett 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...