AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Hei. Jeg er en dame på 45, og jeg har lyst til å ha mer lyst! Finnes det noe kosttilskudd, vitaminer e.l jeg kan ta? Vet at det er testosteron som styrer, men er vel ikke så lurt å begynne med det 🙈 Anonymkode: 0345f...960
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Bruker du hormonell prevensjon bør du slutte med det. Det endret alt for meg. Anonymkode: 3bad1...682 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Bruker ikke prevensjon. TS Anonymkode: 0345f...960
Gjest Alterego666 Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 Jeg hadde et kort forhold med en kvinne på 50 som brukte østrogen-tilskudd i forbindelse med menopause. Hun eksperimenterte litt med dosene, og når hun økte dosene var hun umettelig.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 Trening og kanskje Maca? 🙂 Anonymkode: 622ae...372
Fioljenta Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 En annen ide er å bli mer kjent med ditt eget tenningsmønster. Altså, hva skal til for at du blir mer tent uten å tilskudd? 🤗 Som du sikkert vet er kvinners sexlyst ofte responsiv, altså, som reaksjon på noe. Det kan være noe vi tenker på (f.eks. mimring/tenke ut nye ideer) eller noe partneren gjør (f.eks. kyss, kjærtegn, kjærlighetshandlinger). Jeg merker også at jeg har mer sexlyst når jeg klarer å være tilstede her og nå (litt sånn mindfull-aktig). Stress, trøtthet og prestasjonsangst er lystdrepere for meg. Da klarer jeg ikke være til stede. Hvordan er slikt for deg? Beklager at jeg ikke svarer på det du spør om her. Jeg er litt skeptisk til sexpille for kvinner (se forskning.no). Det kan sikkert være en løsning for noen, men jeg ville prøvd noe annet først, f.eks. å bli kjent med eget tenningsmønster eller mindfullness (se forskning.no). Har du allerede prøvd slikt uten hell, så håper jeg du kan se forbi forslaget mitt! 💜 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg er en dame på 45, og jeg har lyst til å ha mer lyst! Finnes det noe kosttilskudd, vitaminer e.l jeg kan ta? Vet at det er testosteron som styrer, men er vel ikke så lurt å begynne med det 🙈 Anonymkode: 0345f...960 Testosterongel er supert. Anonymkode: 25501...321 1
Gjest Småbrukmann Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Enkle er ofte det beste. Utforsk kroppen din alene og sammen med en. Kvitte seg med hemninger, alt du mener ikke er riktig innenfor normale normer så klart:) feks anal sex om det aldri har vært tema. La en mann leke med kroppen din uten at du brur deg om ditt og datt. så kan det være lysten vokser.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #9 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Testosterongel er supert. Anonymkode: 25501...321 Hvor lenge må det brukes før det virker? Anonymkode: 26834...5ed
Gjest Alterego666 Skrevet 12. august 2021 #10 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg «plages» av veldig lav sexlyst. Så kanskje kan dette virke stimulerende og piffe opp ekteskapet…..? Hvilken type østrogen-tilskudd brukte hun da? Anonymkode: 5f432...5ff Jeg bør skyte inn at dette ikke anbefales av leger. Økt risiko for brystkreft, om jeg ikke husker feil. Jeg vet ikke hvilket tilskudd hun brukte.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #11 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Testosterongel er supert. Anonymkode: 25501...321 Hvor får jeg tak i det da? Og hvilke negative bivirkninger kan det ga for meg som kvinne? Anonymkode: 0345f...960
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #12 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor får jeg tak i det da? Og hvilke negative bivirkninger kan det ga for meg som kvinne? Anonymkode: 0345f...960 Begynn hos fastlegen. Negative virkninger er visstnok svært lite, så lenge du holder deg innenfor normalverdier for kvinner. Du skal tross alt ikke leke kulestøter fra DDR. Anonymkode: afd36...99b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 Før man begynner å tilføre kroppen preparater av ymse slag, hvorfor er det ikke mer fokus på egen helse? Det man vet er at personer med god helse har bedre/større/mer sexlyst, og de som praktiserer sex og tenker på sex, de får mer sexlyst. - Mosjoner/tren - Hold vekten - God søvnhygiene - Spis variert og var måteholden med alkohol - Bruk hodet, sex ligger først og fremst i hodet, ikke mellom beina. Fantaser, les erotiske noveller, få inspirasjon av seksualisert kunst. Pirr hodet, tren hodet til å tenke sex. - Lær deg å forføre, send partneren din pirrende meldinger, kle deg dristig i rett setting - Sist men ikke minst, onaner. Onaner på steder du ikke ville ha onanert tidligere. Nye hjelpemidler. Anonymkode: 50409...87f 8
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2021 #14 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (På 12.8.2021 den 8.11): Hei. Jeg er en dame på 45, og jeg har lyst til å ha mer lyst! Finnes det noe kosttilskudd, vitaminer e.l jeg kan ta? Vet at det er testosteron som styrer, men er vel ikke så lurt å begynne med det 🙈 Anonymkode: 0345f...960 Hvis fastlegen anbefaler deg testosteron tilskudd, kan jeg ikke se noen fare med det... men sjekk bivirkninger, det er ikke leger så flink til å opplyse om. Lyst på å ha mere lyst ja... det skal la seg gjøre uten medikamenter. Jeg har prøvd egg, sjømat og en rekke matprodukter som visstnok skal ha effekt, men det fungerer ikke på meg iallefall. Det eneste som økte sexlysten var faktisk å ta knipeøvelser, den gir bedre blodsirkulasjon til ereksjon. Og jo lettere blodsirkulasjonen blir, jo lettere får du ereksjon. Det hjelper jo stort å fantasere mye på sex som tenner deg, prøv å maksimere orgasmene for hver gang du onanerer.. Mangel på lyst kan også komme av sykdommer i kroppen, da jobber hjernen på høygir for at du skal bli frisk. Så da bruker hjernen mere energi på det enn å gi deg lyst. Testosteron = sexlyst som du sier, men kvinner må også ha en viss mengde testosteron for å ha lyst. Så du har kanskje mest sannsynlig lav testosteronnivå. Med høyt nivå får du jo kraftigere hårvekst på blandt annet på leggene. Så man kan faktisk visuelt se hvem som har høy sexlyst😊
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #15 Skrevet 14. august 2021 Helse er veldig viktig. En sunn kropp blir mer fruktbar og får høyere sexlyst. Kjøtt ser ut til å gi økt sexlyst. Vegetarianere og veganere har lavere sexlyst og dårligere spermkvalitet enn altetere. Det er også viktig med hormonbalanse for at sexhormonene også skal være i balanse. Det betyr at du bør kutte ned på karbohydrater siden karbohydrater gir for mye insulin som er et hormon og som da gir veldig mange mennesker ubalanse i hormonene siden det ikke er naturlig for mennesket å spise mye karbohydrater over lang tid. Trening gir bedre helse, så derfor hjeloer trening for sexlyst også. Anonymkode: 6f10b...b58 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #16 Skrevet 14. august 2021 Alterego666 skrev (På 12.8.2021 den 8.38): Jeg hadde et kort forhold med en kvinne på 50 som brukte østrogen-tilskudd i forbindelse med menopause. Hun eksperimenterte litt med dosene, og når hun økte dosene var hun umettelig. Min erfaring også! Interessant hvordan BÅDE testosteron og østrogen tilskudd kan øke sexlysten☺️ Anonymkode: 07566...242
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #17 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min erfaring også! Interessant hvordan BÅDE testosteron og østrogen tilskudd kan øke sexlysten☺️ Anonymkode: 07566...242 Hvorfor i all verden distribueres ikke dette i forsvarlige doser gratis til alle voksne kvinner? Skjønner ingen ting jeg Anonymkode: 69313...74a
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2021 #18 Skrevet 14. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor i all verden distribueres ikke dette i forsvarlige doser gratis til alle voksne kvinner? Skjønner ingen ting jeg Anonymkode: 69313...74a Det finnes reseptfri testosterontilskudd... På nettet må du være forsiktig for det er mye lurerier. På apoteket er det mere legalt, men fungerer det? Det er jeg faktisk usikker på... det beste er vel å snakke om en fastlege, ta prøver av nivåer og evt. få reseptbelagt tilskudd... Forresten, jeg skjønner ikke hvorfor f.eks p-piller tar knekken på naturlige produksjonen av testosteronet? Det blir jo mindre sex av lite sexlyst, så kanskje det er derfor det fungerer prevantivt? 🤭 Endret 14. august 2021 av Bamseklemmer
Gjest Alterego666 Skrevet 14. august 2021 #19 Skrevet 14. august 2021 Jonas Blund skrev (40 minutter siden): Og derfor var det et kortvarig "forhold". Du hadde minikuk og hun trengte en skikkelig kjepp Jonas Blund skrev (38 minutter siden): Du er jo en evneveik simp så det er jo ikke rart du ikke vet det. Du har selvsagt helt rett. Busted.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #20 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor i all verden distribueres ikke dette i forsvarlige doser gratis til alle voksne kvinner? Skjønner ingen ting jeg Anonymkode: 69313...74a Fordi det er veldig helseskadelig over tid... Man bør ikke kødde med hormonene. Hormonene styrer mye i kroppen vår. Den beste balansen får du ved å være frisk og spise sunn mat. Tilfører du hormoner, så bør de være under oppfølgning av lege siden kroppen vil prøve å balansere hormonene og da ender du veldig fort opp med for mye eller for lite av et annet hormon med mindre du klarte å treffe nøyaktig riktig dose for deg på det tidspunktet. Anonymkode: 548fe...b23 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå