Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det da noen gang bedre? Føler all søvn blir ødelagt av luft som skal ut. Er våken fra 03 hver natt for å hjelpe barnet med å få ut luft.

Vurderer nesten å slutte å amme for å slippe all denne luft-problematikken. Svelger ikke luft på flaske. 

Anonymkode: cf0ba...f3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket etter om det kan være stramt tungebånd? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Blir det da noen gang bedre? Føler all søvn blir ødelagt av luft som skal ut. Er våken fra 03 hver natt for å hjelpe barnet med å få ut luft.

Vurderer nesten å slutte å amme for å slippe all denne luft-problematikken. Svelger ikke luft på flaske. 

Slik var vi med vår som hadde melkeproteinallergi. Våknet hver natt og gråt og prompet.

Anonymkode: ce8b5...d41

• Liker 1
Skrevet

Fullstendig tungebånddklipp ved 5 uker og melke- og soyafri kost....

Hører han svelger luft ved amming og roper mengder i løpet av dagen. Så det er egentlig bare et problem på natt...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som min som hadde både melkeallergi og refluks. Gå til fastlegen for hjelp.

Anonymkode: 2de69...c1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fullstendig tungebånddklipp ved 5 uker og melke- og soyafri kost....

Hører han svelger luft ved amming og roper mengder i løpet av dagen. Så det er egentlig bare et problem på natt...

Ah, så utrolig slitsomt. Jeg har lest at man kan ta flere pauser under ammingen for å rape, at det skal hjelpe. Har ikke selv trua på minifom, men andre mener det hjelper. 

Min hadde ikke stramt tungebånd, men alltid dårlig grep på ene brystet. 

Anonymkode: ce8b5...d41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...