Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det siste året så har jeg fått veldig sterke fantasier om å bli tatt av en mann. Dette begynte for ca et års tid siden, og det har gradvis bygget som opp. 

Jeg tar meg ofte i tanken på å skulle prøve å finne en mann, men jeg går aldri så langt. Siden jeg har kjæreste. 

Men over tid så blir disse tankene sterke og sterkere, og jeg vet jeg ikke kan lufte dette med kjæresten. Da jeg vet hvordan hun ville reagert på det. 
Men så sitter jeg her, ikke ønsker jeg å gå ifra kjæresten min. Og heller kan jeg ikke ta det opp( det vil ikke være en løsning uansett) 
Men det blir frustrerende over tid å ha disse tankene uten å kunne gjøre noe med de.. 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 24adf...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekant med en annen mann kan være en løsning om hun vil.

Jeg "sliter" litt med de samme tankene selv, men "heldigvis" foretrekker jeg de litt yngre mennene på 20-25 år og ingen av disse vil nok ha sex med en middelaldrende mann så dette blir aldri aktuelt. Sjelden jeg finner en mann på samme alder tiltrekkende 🙄. Jeg får det jeg trenger av sex, nærhet og intimitet av hun jeg er gift med så lider absolutt ingen nød. Jeg hadde i min sene ungdom et "forhold" til en jevnaldrende gutt og sexen vi hadde frister til gjentakelse, men egentlig ikke forholdet.

Anonymkode: 49759...145

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva ville dere gjort? 

Er dette i det hele tatt noe å spørre om?

Vi vet allerede fra før at en del ville valgt utroskap, resten ville valgt bort utroskap.

Selv ville jeg valgt det bort. Er heldigvis ingen slave av seksuelle impulser eller følelser. Mulig det handler om grad av empati eller intelligens. Er man utro så velger man egentlig bort partneren. 

Anonymkode: 25e25...6f9

• Liker 2
Skrevet

Først av alt: du er sannsynligvis biseksuell, ikke hetero. :) 

Dette er i praksis samme problemstilling som om du hadde hatt lyst på en annen dame. Enten må du akseptere at det ikke blir, eller så må du jobbe mot å få det til. Siden du verken vil gå fra kjæresten din eller snakke med henne om det, er eneste alternativet hvis du vil prøve, å være utro. Da er du en egoistisk idiot, men det står du fritt til å velge å være.

Det jeg vil anbefale deg, er å begynne forsiktig å snakke med kjæresten din. Åpne litt opp om at du har oppdaget nye tenningsmønster. Så lenge du forsikrer henne om at du ikke har tenkt å være utro, er det ingen fare å snakke om sånne ting. Kanskje vil hun unne deg en opplevelse med en mann? Kanskje vil hun vurdere trekant? Kanskje kan dere bruke fantasiene sammen, i forholdet?

Ang utroskap, er det egentlig ingen forskjell på om du bedrar med en mann eller dame.  

Anonymkode: 64a0d...84b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Først av alt: du er sannsynligvis biseksuell, ikke hetero. :) 

Dette er i praksis samme problemstilling som om du hadde hatt lyst på en annen dame. Enten må du akseptere at det ikke blir, eller så må du jobbe mot å få det til. Siden du verken vil gå fra kjæresten din eller snakke med henne om det, er eneste alternativet hvis du vil prøve, å være utro. Da er du en egoistisk idiot, men det står du fritt til å velge å være.

Det jeg vil anbefale deg, er å begynne forsiktig å snakke med kjæresten din. Åpne litt opp om at du har oppdaget nye tenningsmønster. Så lenge du forsikrer henne om at du ikke har tenkt å være utro, er det ingen fare å snakke om sånne ting. Kanskje vil hun unne deg en opplevelse med en mann? Kanskje vil hun vurdere trekant? Kanskje kan dere bruke fantasiene sammen, i forholdet?

Ang utroskap, er det egentlig ingen forskjell på om du bedrar med en mann eller dame.  

Anonymkode: 64a0d...84b

Du motsier deg selv. Du har helt rett i at dette er det samme som å ha lyst på en annen dame. Samtidig snakker du om at det kan gå bra å snakke med henne om det. Javel? Antar du har vellykkede erfaringer med å snakke med damer om at du tenner på andre damer og vil prøve trekant?

Selv ville jeg ha gått.

Enten er man investert i et monogamt forhold eller så er man ikke det.

Anonymkode: 25e25...6f9

Skrevet

Kan du forsøke noe nytt i senga med den partneren du allerede har, kanskje? Si noe om at du har lest at anal stimluering gir sterkere orgasme, og at du ønsker å bestille noe på nett sånn at dere kan eksperimentere på hverandre? Be henne kikke på de hjemmesiden du har funnet leketøyet og spør om det er noe annet hun kunne tenke seg å prøve mens dere er inne på sida. Og kom med konkrete forslag mens du kommenterer hvor gøy det hadde vært å pirre henne med en sånn, teste ut ditten osv. Da har du fått formidlet ønsket ditt om stimulering av prostata men hun får også masse oppmerksomhet. 

Anonymkode: d50c4...56f

Skrevet

Jeg er mann og har alltid kun vært i forhold med kvinner. Kunne aldri tenkt meg å være i et forhold med en mann, og har heller aldri vært i nærheten av å forelske meg eller få «følelser» for en mann. Betrakter meg selv som 100% heterofil. Likevel eksperimenterte jeg med kompiser som tenåring med at vi runka eller sugde hverandre. Skjedde kanskje totalt 10 ganger med 3 forskjellige. Det var digg den gangen, men det handlet aldri om kjærlighet. Bare rene seksuelle transaksjoner. Nå som voksen har jeg fortsatt seksuelle fantasier som for det meste går ut på å suge andre menn. Kan godt ta meg en runk mens jeg tenker på at  en eller annen bekjent fyller munnen min med sæd. Kan også tenkes jeg ville blitt med på noe sånt en gang, etter noen øl på en hyttetur elns, men ingen konkrete planer om det. Kunne aldri kyssa en mann, men kunne godt sugd pikken hans, fordi det tenner meg. Kona mi vet om at jeg har disse fantasiene. Poenget er at jeg ikke mener seksuelle preferanser og kjærlighet/partnerpreferanser nødvendigvis har en begrensende sammenheng. Sånn er jeg skapt, så gidder ikke undertrykke det heller. Har heller ingen skam. 

Tipper dessuten flere menn (og kvinner) er i lignende situasjoner.

Anonymkode: 597b2...716

• Liker 2
Skrevet

Føler mange heterofile menn er så livredd for å få homo ryktet på seg. Men, når man ser på seg selv som heterofil mann, så er jo sjansen stor for at man er bifil om man lar seg bli sugd av en annen mann eller suger en annen mann?

Anonymkode: 4ecb3...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...