Gå til innhold

Hvor kan kan man møte (oppegående) menn (30-40 år)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til arenaer IRL?

jeg lurer litt på om feks et politisk parti (lokallag) er en arena? Eller hvordan er det med fellesturer (dagsturer) arrangert av DNT Oslo? Jeg ser for meg at det stort sett er gamlinger på slike arrangement og evt bare raringer. Kom gjerne med flere forslag. Og litt mer konkret enn «hobby og kurs», for jeg vet ikke hva det kunne vært som jeg liksom skulle meldt meg på på egenhånd 

Anonymkode: 41c6b...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mer spesifikk enn at du selv vet hvor du går daglig og er i prat med mennesker. Når du studerte så var du i en arena. Dine hobbyer og fritid var en arena. Kan du ikke tenke over det? eller har du allerede oversett mange? 

Anonymkode: 2d46a...5aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er ikke mer spesifikk enn at du selv vet hvor du går daglig og er i prat med mennesker. Når du studerte så var du i en arena. Dine hobbyer og fritid var en arena. Kan du ikke tenke over det? eller har du allerede oversett mange? 

Anonymkode: 2d46a...5aa

Det er jo det som er problemet da. Jeg går på jobb og så hjem. Er jeg ute så er jeg evt å spiser eller på arrangement med venner jeg kjenner. Ingen arenaer. Så trenger tips til gode aktiviteter osv som kan være en arena 

Skrevet

Har liksom aldri kommet i kontakt med menn eller fått noe flørt uten at det var i fest-settinger. Så da er det problematisk nå😝

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror dessverre ikke det er noe "arenaer" lengre der man kan treffe en potensiell partner for det virker som alt slik skal gjøres digitalt nå. Har hatt det samme problemet selv, det er jo ingen som snakker med fremmede lengre. På tinder og sånn er det jo bare pulegutter og jomfru-kjell på 40år som ikke tør damer. Virker ganske håpløst. 

Anonymkode: 772a0...9d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har liksom aldri kommet i kontakt med menn eller fått noe flørt uten at det var i fest-settinger. Så da er det problematisk nå😝

Beklager å si det men du høres ganske passiv ut. 

"Jeg trenger noe mer konkret enn hobby og kurs, for jeg vet ikke hva det kunne vært"

Du melder deg selvfølgelig ikke på bare et kurs eller begynner med en hobby du ikke har noen interesse for, eller ikke finner interessant over hodet. 

Anonymkode: c8bb8...468

Gjest Småbrukmann
Skrevet

God aktivitet som øker sjansen din.  Planting av trær hos meg 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Forslag til arenaer IRL?

jeg lurer litt på om feks et politisk parti (lokallag) er en arena? Eller hvordan er det med fellesturer (dagsturer) arrangert av DNT Oslo? Jeg ser for meg at det stort sett er gamlinger på slike arrangement og evt bare raringer. Kom gjerne med flere forslag. Og litt mer konkret enn «hobby og kurs», for jeg vet ikke hva det kunne vært som jeg liksom skulle meldt meg på på egenhånd 

På DNT turer er det i hovedsak kvinner og eldre menn. Vet dnt Oslo arrangerer singelturer, mulig det kan funke. 

Jeg har vært med på en del arrangement /kurs/turer og oset er i hovedsak kvinner og par. Tror menn sitter hjemme foran PCen eller er med kompiser. På sportsbaren finner du nok noen når de viser fotball. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tror dessverre ikke det er noe "arenaer" lengre der man kan treffe en potensiell partner for det virker som alt slik skal gjøres digitalt nå. Har hatt det samme problemet selv, det er jo ingen som snakker med fremmede lengre. På tinder og sånn er det jo bare pulegutter og jomfru-kjell på 40år som ikke tør damer. Virker ganske håpløst. 

Det er selvfølgelig mange arenaer hvor man kan treffe en potensiell partner. Men har man ingen interesser eller hobbyer utenom jobb, og vil tilbringe flest mulig timer i sofaen så ender man opp med den holdningen. 

Har selv en venninne  som brøt ut av ekteskapet for over et år siden, hun gjenopptok sin store interesse fra tidligere av og i sommer fant hun kjærligheten igjen. I mellomtiden har hun kysset noen frosker på veien til prinsen. Akkurat slik det var i tidligere tider. Før internett. 

Er du aktiv og ikke passiv så ordner det seg for folk flest. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

(…)

Er du attraktiv og ikke passiv så ordner det seg for folk flest. 

fikset den for deg. Dette funker for damer som er attraktive for menn.  Har alltid vært aktiv jeg, men mange arenaer treffer man ingen på, eller man må være hun søte, blide, slanke jenta for at noen kanskje skal vise interesse.

Har f eks gjemnom årene vært mye ute på byen, mye på turer med venninner og alene i skog og mark, stadig på konserter, kino, teater, gått på kurs, vært med i frivillige organisasjoner, alltid sagt ja til sosiale treff på jobb (jobber i en veldig stor bedrift) etc. I tillegg til mine mindre sosiale hobbyer foran pc eller hjemme i stua. 

Hun søte lille blonde kan sikkert komme i prat med en koselig fyr på Katnosa. Jeg vekker ingen interesse…

Anonymkode: 1a387...ac5

• Liker 2
Skrevet

Røde Kors hjelpekorps?? Der et mange som har funnet partneren sin.  

• Liker 1
Skrevet

Nysgjerrig jeg og, som oppegående mann på 39 😂

Ved siden av apper (med litt varierende hell) så møter jeg litt folk ute på byen, men nok ikke optimalt. Personlig så blir jeg nok å dra på interessante foredrag på Litteraturhuset/Ingensteds/Nasjonalbiblioteket når det åpner opp, kanskje på yogakurs, etc.

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte han som nå er kjæresten min på singelfest :) Nå har vi vært sammen i ett å å snakker om å flytte sammen ❤️

Anonymkode: 13996...b72

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette funker for damer som er attraktive for menn.  Har alltid vært aktiv jeg, men mange arenaer treffer man ingen på, eller man må være hun søte, blide, slanke jenta for at noen kanskje skal vise interesse.

Dette er hva kvinner oftest gjør feil, de venter på at menn skal ta initiativet. Og det er ikke slik det fungerer. Det er et samspill der du og må vise initiativ. Som regel er det dama som tar første steg ved å være ekstra hyggelig og kontaktsøkende med menn de vil ha.

Så det kan absolutt være at du må bli mer aktiv i din søken!

Anonymkode: 6581f...6f0

• Liker 2
Skrevet

Fester eller spleising via venner? Tinder funket for meg, og mange bra menn der selv om appen har et litt frynsete rykte😛

Anonymkode: 383db...4f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

fikset den for deg. Dette funker for damer som er attraktive for menn.  Har alltid vært aktiv jeg, men mange arenaer treffer man ingen på, eller man må være hun søte, blide, slanke jenta for at noen kanskje skal vise interesse.

Har f eks gjemnom årene vært mye ute på byen, mye på turer med venninner og alene i skog og mark, stadig på konserter, kino, teater, gått på kurs, vært med i frivillige organisasjoner, alltid sagt ja til sosiale treff på jobb (jobber i en veldig stor bedrift) etc. I tillegg til mine mindre sosiale hobbyer foran pc eller hjemme i stua. 

Hun søte lille blonde kan sikkert komme i prat med en koselig fyr på Katnosa. Jeg vekker ingen interesse…

Anonymkode: 1a387...ac5

Tror du har mye rett her. Jeg har venninner som også er evig single og usynlige for menn. Selv er jeg den søte lille blonde men jeg blir jo nedrent av pulegutter. De er ikke klare, vil bare pule og stiller jeg ikke opp er det ingen andre der. Jeg syns de er rart at det virker så umulig å få en kjæreste man faktisk liker og ønsker å være sammen med. 

Tor P skrev (1 time siden):

Ved siden av apper (med litt varierende hell) så møter jeg litt folk ute på byen, men nok ikke optimalt. Personlig så blir jeg nok å dra på interessante foredrag på Litteraturhuset/Ingensteds/Nasjonalbiblioteket når det åpner opp, kanskje på yogakurs, etc.

Åh, disse tingene har jeg faktisk glemt av under hele koronaen. Jeg går vanligvis på slike ting hele tiden, inkludert museum og slikt, men det er aldri menn tilstede. Kan hende det er bedre odds for deg ettersom det kryr av damer, spesielt på yogakurs. 

Skrevet
Tor P skrev (2 timer siden):

Naken yoga da får du jo sett hele pakken med en gang😂

• Liker 1
Skrevet

Oppegående menn finnes på tur i nærområdet, som frivillig på et eller annet slags arrangement, på scenen hvor de spiller livemusikk, bak bardisken, i kassa på nærbutikken din, på vei til butikken, på treningssenteret, i hagen sin hvor de mekker på bilen eller sager noe med den nye, flotte kapp- og gjærsaga si, på kino, på biblioteket (i avis-kroken da vanligvis), på nabobordet på utekafeen... 

Anonymkode: f6649...b98

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oppegående menn finnes på tur i nærområdet, som frivillig på et eller annet slags arrangement, på scenen hvor de spiller livemusikk, bak bardisken, i kassa på nærbutikken din, på vei til butikken, på treningssenteret, i hagen sin hvor de mekker på bilen eller sager noe med den nye, flotte kapp- og gjærsaga si, på kino, på biblioteket (i avis-kroken da vanligvis), på nabobordet på utekafeen... 

Anonymkode: f6649...b98

Ja de finnes jo. Men hvordan «møte» dem..få kontakt.

det er jo umulig å vite om de er single når man ser de slik du beskriver. Og de fleste er ikke det..

• Liker 1
Skrevet

De er jo opptatt alle sammen. 

Anonymkode: 4e2c1...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...