Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn i førskolealder. Før jeg fikk barn hadde jeg lite plager med pms. Nå etter barn og etter jeg ble 35 har pms blitt enormt mye mer fremtredende. I tillegg varer det omtrent fra eggløsning frem til mens, altså i hele ca 2 uker😣 
Dette er symptomene jeg kjenner på i varierende grad;

*Sterke murringer * forstoppelse* halsbrann *kvalme * kviser *ømme bryst/brystvorter* hodepine* humørsvingninger

Alle disse symptomene/plagene hadde jeg jeg også da jeg fikk gravid, men aldri før. Dermed går jeg ofte rundt med en hyppig bekymring for å ha blitt gravid. Selv om vi kun har sex i sikre perioder og hopper av i svingen. Min syklus er svært regelmessig. Jeg tåler ikke hormonprevensjon i det hele tatt. Prøvd mye forskjellig. Også kobberspiral.

Så det jeg lurer på nå er om det er andre som sliter/har slitt  med slike plager og hvordan klarer/klarte dere å skille mellom pms og graviditet?

Har vært hos legen 2 ganger siste året fordi jeg har hatt så sterk mistanke om svangerskap og stolte ikke på svangerskapstesten, så ville ha blodprøver som bevis🙈 Men jeg kan jo ikke fortsette slik. Har tydeligvis en hormonell ubalanse.

Har noen tips/råd forøvrig?❤️

Anonymkode: 1bc84...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke hormonspiral?

Anonymkode: 28452...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...