AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 En i husstanden er nå i karantene pga nærkontakt med en som er smittet av covid 19. Dette var på en fest i helgen. Vurderer å isolere meg, men om jeg er smittet, så har det vel allerede skjedd? Anonymkode: bbdb8...a87
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Du er vel i ventekarantene til personen du bor med får negativ test uansett? Det er ikke så mye å gjøre utover å være forsiktig og teste seg selv om man er usikker. De fleste av oss, ihvertfall vi som jobber med folk, har vel vært i karantene en ca tusen ganger nå. Jeg havnet stadig i karantene som gravid da jeg jobbet på skole, eneste positive med å bli sykemeldt var at jeg endelig slapp karantene hele tiden 😆 Anonymkode: 9d6df...056
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du er vel i ventekarantene til personen du bor med får negativ test uansett? Det er ikke så mye å gjøre utover å være forsiktig og teste seg selv om man er usikker. De fleste av oss, ihvertfall vi som jobber med folk, har vel vært i karantene en ca tusen ganger nå. Jeg havnet stadig i karantene som gravid da jeg jobbet på skole, eneste positive med å bli sykemeldt var at jeg endelig slapp karantene hele tiden 😆 Anonymkode: 9d6df...056 Man er vel ikke i karantene fordi noen man har vært i nærheten av, er i karantene. Ikke før de får påvist smitte. Anonymkode: 8d9c1...67d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Man er vel ikke i karantene fordi noen man har vært i nærheten av, er i karantene. Ikke før de får påvist smitte. Anonymkode: 8d9c1...67d Jeg ser at ordningen er avviklet nasjonalt nå (https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/avvikler-nasjonal-ventekarantene-fra-og-med-1.-juli/id2864814/), men noen kommuner praktiserer det fremdeles ved utbrudd Anonymkode: 9d6df...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå