Anonym giirl Skrevet 11. august 2021 #1 Skrevet 11. august 2021 Jeg og kjæresten min har det fint sammen. Et problem er at han synes jeg burde kalle han fir noe. Han har ikke sagt det dirkete, men nevnt noe innenfor. Han kaller meg «jenta mii» mens jeg kaller han bare får navnet sitt eller «du» tror han innerst inne har lyst til at jeg skal kalle han «gutten min» men jeg takker det ikke selvom jeg vet at han er min. Men jeg klarer ikke å si det, jeg klarer ikke å si de ordene. Det Ås i elsker deg har jeg ingen problem med. jeg trir det er fordi jeg generelt ikke liker kallenavn?? Jeg tenker også at jeg kan vise at han er min på andre måter. Eller hva tenker du?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 Kan du ikke si kjæresten min? Anonymkode: 0cdc3...62d 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 Kallenavn? Kliss Klass! 😛 Han kaller meg av og til snuppa, men sier som oftast navnet mitt, jeg sier navnet hans. Anonymkode: 80586...886
Nicathv Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Hvorfor tror du at han vil at du skal gi ham et kallenavn? Jeg tror dette er et problem du har laget i ditt eget hode. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 Du kan kalle ham kjære. Anonymkode: e532c...489
AliceNextDoor Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 Vanligere enn du tror, du må bare utfordre deg. Råder deg også til å snakke med han om problemet, det kan nok hende at det blir lettere å få til om han vet hva du strever med.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 Kanskje du er litt ung og han ikke er helt den rette for deg, som underbevistheten forteller deg tenker jeg 💁♀️ Anonymkode: 98335...a05 2
Ishavsrøya Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Synes det er koselig med kallenavn jeg. Så skjønner kjæresten din. Men er det ikke naturlig for deg er det jo ikke noen vits, skal ikke være påtvingt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå